اخباربرگزیدهاستان هااقتصاداقتصاد و تجارتتجارتشرکتهاصنایع معدنیصنعت و معدنصنعت ومعدنعلم و فناورینمایشگاه و رویدادتجاریهرمزگان

سومین کنفرانس بین المللی فولادسازی و ریخته گری مداوم آغاز بکار کرد

سومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم با حضور بهرام سبحانی رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد، عطاالله معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان، متخصصان و مدیران صنعت فولاد کشور در بندرعباس آغاز بکار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولیدآنلاین)، این کنفرانس روزهای سوم و چهارم بهمن ماه سال جاری برای هم افزایی بیشتر شرکتهای تولید کننده محصولات فولادی در بندرعباس برگزار می شود.

بررسی فرایندهای کوره قوس الکتریکی و فرایندهای متالوژی ثانویه توسط متخصصان و مدیران صنعت فولاد کشور از مهمترین محورهای این کنفرانس است. انجماد محصولات ریخته‌گری مداوم و بازیافت حرارت، افزایش بهره‌وری و بهینه‌سازی فرایندهای فولادسازی و ریخته‌گری مداوم از دیگر محورهای سومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم در استان هرمزگان است.
بررسی شبیه سازی و کنترل فرایندها، بررسی انقلاب صنعتی چهارم در صنعت فولاد، استفاده از تکنولوژی‌های نوظهور در فولادسازی و ریخته‌گری مداوم و راهکارهای حفظ محیط زیست و پایداری آن از دیگر محورهای این کنفرانس اعلام شده است./ایلنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا