اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتاهم اخبارتولید دانش بنیانجامعه و سلامتدارویی، آرایشی و بهداشتیسلامتشرکتهاصادرات و وارداتصنعت و معدننمایشگاه و رویدادتجاریهمایش و نمایشگاه

سیناژن جایزه برترین مشارکت‌کننده حوزه سلامت عمومی را دریافت کرد

شرکت سیناژن به عنوان برنده جایزه برترین مشارکت‌کننده حوزه سلامت عمومی در چهاردهمین همایش جهانی واکسن انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولید آنلاین)، همایش جهانی واکسن یک رویداد جهانی است که امسال چهاردمین دوره آن در حیدرآباد هندوستان برگزار گردید.

همزمان با این رویداد از شرکت‌های معتبر دنیا نیز تقدیر شد و دکتر هاله حامدی فر مدیرعامل شرکت سیناژن تندیس برترین مشارکت‌کننده حوزه سلامت را دریافت نمود.

بر اساس این گزارش، شرکت سیناژن در سال ۱۳۷۳ با هدف تولید محصولات بیوتکنولوژی نوین تاسیس گردید. حرکتی که از همت و ایده ی چهار متخصص کوشا آغاز گردید به تولد بزرگترین تولید کننده محصولات بیوتکنولوژی پزشکی در منطقه منجر شد. فعالیت بر تحقیق و توسعه در حوزه بیوتکنولوژی به منظور تامین نیاز بازار منطقه ای اولویت اصلی سیناژن بود. آنزیم ها، معرف های بیولوژی مولکولی، کیت های تشخیصی  PCR، اولین محصولات سیناژن بوده و بهره مندی از زیرساخت های تخصصی تکنولوژیک، شرکت سیناژن را بر آن داشت تا اقدام به تولید آنتی بادی های مونوکلونال تشخیصی گروه های خونی بنماید.

امروز سیناژن به توانایی ها و مهارتهای نوآورانه خود در مواجهه با چالش های روزانه می بالد. تلاش ها با تمرکز بر توسعه محصولات بیوسیمیلار در زمینه بیماری های خود ایمنی، ام اس، ناباروری، اختلالات هورمونی مانند کمبود هورمون رشد، دیابت، پوکی استخوان، بیماری های کلیوی و سرطان، و همچنین ارائه خدمات تحقیق و توسعه است. این شرکت در حال حاضر ۲۰% از حجم کل گردش مالی خود را به فعالیت های تحقیق و توسعه اختصاص داده است.

در حال حاضر سیناژن تولید محصولات بیوتکنولوژی دارویی خاص شامل سینووکس ( در حوزه بیماری ام-اس)، رسیژن ( در حوزه بیماری ام- اس)، سینومر (در حوزه بیماری ام- اس)، سینوتک (در حوزه بیماری ام- اس)، سینال – اف ( در حوزه بیماری ناباروری)، سینافکت ( در حوزه بیماری ناباروری)، سینوپار (در حوزه بیماری پوکی استخوان)، پگاژن ( در حوزه بیماری سرطان)، سیناپوئیتین ( درحوزه بیماری های کلیوی)، سینورا (در حوزه درمان بیماریهای خود ایمنی) ، سیناتروپین (در حوزه درمان بیماری کمبود هورمون رشد) و ملیتاید (در حوزه درمان بیماری دیابت نوع دو) را سبد محصولات خود داشته و در سال ۹۷ از خروج یک میلیارد دلار ارز از کشور به منظور خرید نمونه خارجی این داروها جلوگیری نموده که کمک شایانی به اقتصاد کشور و قدرت خرید بیماران داخلی می باشد که کسب تندیس و گواهینامه رعایت از حقوق مصرف کنندگان از وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران، طی سالهای گذشته موید این نکته است.

سیناژن در حال حاضر دارای پنج سایت تولیدی تحت عنوان “شرکت تحقیقاتی تولیدی سیناژن” بوده که تمامی آنها دارای گواهینامه GMP از اتحادیه اروپا می باشند. سایت های تولیدی در شهرک صنعتی سیمین دشت و دفتر مرکزی این شرکت نیز در تهران ، شهرک غرب واقع می باشد. در این پنج سایت بیش از ۷۰۰ نفر مشغول به کار می باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا