اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتاهم اخبارتجارتتولید+شرکتهانمایشگاه و رویدادتجاریهمایش و نمایشگاهکشاورزی و صنایع غذاییکشاورزی وصنایع غذایی

طعم‌‌های ایرانی در میدان جهانی مزه‌ها؛ «گلفود ۲۰۲۴» برگزار می‌شود+ویدئو

«گلفود ۲۰۲۴» که به عنوان بزرگترین رویداد صنعت غذا و نوشیدنی جهان شناخته می‌شود، در حالی از ۳۰ بهمن تا ۴ اسفند برگزار می‌شود که برترین برندهای ایرانی در آن حضور دارند تا طعم‌های منحصربه‌فرد ایرانی را به نمایندگان بیش از ۱۹۰ کشور حاضر در نمایشگاه عرضه کنند.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولید آنلاین)،  گروه صنعتی و پژوهشی زر از برترین برندهای ایرانی هست که امسال حضور پرقدرتی در «گلفود۲۰۲۴» دارد.

«گلفود» اما جایی برای برترین‌هاست؛ گروه زر که  یکی از معتبرترین برندهای صنعت غذا در ایران است با ارائه محصولات مختلف از جمله ماکارونی، پاستا و انواع شیرینی و شکلات در استانداردهای جهانی یکی از حامیان و بانیان اصلی برگزاری «گلفود ۲۰۲۴» است.

این نمایشگاه در ۲۴ سالن نمایشگاهی و با حضور بیش از ۵۵۰۰ شرکت معتبر دایر می‌شود و می‌توان آن را جامع‌ترین ویترین صنعت غذا و نوشیدنی جهان نامید.

تولیدکنندگان برتر صنایع غذایی از کشورهای مختلف همچون آمریکا، انگلیس، ایران، ترکیه، اسپانیا، روسیه، لهستان،هلند و ایتالیا در این نمایشگاه حضور دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا