اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتشرکتهاصنایع معدنیصنعت و معدنصنعت ومعدن

عملکرد فولاد خوزستان در ۴ ماهه نخست امسال

شرکت فولاد خوزستان (نماد بورسی فخوز) علی‌رغم محدودیت‌های برق در خرداد و تیر امسال عملکرد بسیار موفقی در ۴ ماهه نخست امسال داشته و افزایش قابل توجه تولید، حجم فروش و درآمد فروش را تجربه کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد،درآمد فروش محصولات شرکت فولاد خوزستان در ۴ ماهه نخست امسال به ۲۵ هزار و ۷۷۷ میلیارد تومان رسیده که افزایش ۶۷ درصدی را در مقایسه با مدت مشابه پارسال نشان می‌دهد.

از ابتدای فروردین تا انتهای تیر، فولاد خوزستان موفق به تولید حدود ۷۴۴ هزار تن شمش فولادی (بیلت و بلوم) شده که حاکی از افزایش ۲۹ درصدی تولید این محصول در مقایسه با مدت مشابه پارسال است.

همچنین در ۴ ماهه ابتدایی امسال، تولید گندله در شرکت فولاد خوزستان با افزایش ۳۹ درصدی به بیش از ۲ میلیون و ۲۲۵ هزار تن رسیده است.

براساس این گزارش؛ تناژ فروش فولاد میانی (بیلت، بلوم و اسلب) فولاد خوزستان در بازار‌های داخلی و خارجی در ۴ ماهه نخست ۱۴۰۲، حدود یک میلیون و ۲۰۹ هزار تن بوده که افزایش ۲۵ درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل را نشان می‌دهد.

شاخص تأمین نیاز بازار داخلی فولاد خوزستان، یعنی تزریق فولاد میانی به بازار داخلی، در ۴ ماهه نخست امسال بیش از ۷۹۵ هزار تن بوده که حاکی از افزایش قابل توجه ۴۹ درصدی در مقایسه با مدت مشابه پارسال است.

همچنین در ۴ ماهه ابتدایی امسال، حجم فروش کل محصولات فولاد خوزستان با افزایش ۲۷ درصدی در مقایسه با مدت مشابه پارسال به بیش از یک میلیون و ۳۶۲ هزار تن رسیده است./ صدا و سیما

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا