آموزش و پژوهشاخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتاهم اخبارتشکلهاتولید دانش بنیانجامعه و سلامتشرکتهاصنعت و معدنصنعت ومعدنعلم و فناوری

فراخوان مشارکت در اکتساب یک فناوری با حمایت صندوق نوآوری

هشتادوهفتمین فراخوان پژوهشی با عنوان «طراحی بیوانفورماتیک و نمونه آزمایشگاهی دو آنتی‌بادی نوترکیب به فرم scFv جهت ایمونوتراپی علیه سرطان کولورکتال» با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و به پیشنهاد یک تیم پژوهشی از مؤسسه واکسن‌ و سرم‌سازی رازی منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولید آنلاین)، این پروژه با هدف طراحی بیوانفورماتیکی و نمونه آزمایشگاهی دو آنتی بادی نوترکیب scFv مشتق از دو مونکولونال آنتی بادی (Panitumumab و catuximab) مؤثر علیه آنتی‌ژن‌های اصلی سرطان کولورکتال ارائه شده است.

این آنتی‌بادی‌ها به طور هدفمند و اختصاصی به آنتی‌ژن هدف متصل شده و با توجه به خواص بهینه‌شده فیزیکی-شیمیایی و پایداری واجد خصوصیات بهتری نسبت به آنتی‌‎بادی‌های مونوکلونال بدون مهندسی و دستکاری‌شده خواهند بود. هزینه کم تولید، بازدهی بالا و امکان بومی‌سازی از اهداف اصلی این طرح است.

اعلام آمادگی برای مشارکت در اکتساب فناوری حاصل از این فراخوان تحقیقاتی و ارائه درخواست تنها برای شرکت‌ها و شتابدهنده‌های دانش‌بنیان مجاز است.

درخواستی که بیشترین تناسب را با الزامات این اکتساب فناوری داشته باشد، انتخاب و به عنوان «مشارکت‌کننده» برای مذاکرات تکمیلی به هسته پژوهشی متقاضی معرفی خواهد شد.

به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، گروه‌های پژوهشی و فناور توانمند برای ارائه راه‌حل در این حوزه تا روز شنبه ۱۵ مهرماه ۱۴۰۲ فرصت دارند پروپوزال خود را در قالب Word از طریق سامانه غزال به نشانی ghazal.inif.ir ارسال کنند و جهت ارتباط با کارگزاری داناشریف با شماره‌ تلفن ۸۸۴۸۶۸۵۲-۰۲۱ تماس بگیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا