اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتتجارتتولید دانش بنیانصادرات و وارداتصادرات و وارداتصنعت و معدنصنعت ومعدنعلم و فناوری

قدردانی از شرکت‌های برتر صادراتی دانش‌بنیان کشور

دومین گردهمایی باشگاه شرکت‌های صادراتی دانش‌بنیان با حضور معاون علمی رئیس جمهور، رئیس سازمان توسعه تجارت و معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه برگزار و از شرکت‌های برتر صادراتی قدردانی شد.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولید آنلاین)، امیرحسین امیرآبادی رئیس مرکز تعاملات بین المللی معاونت علمی ریاست جمهوری گفت: امسال ۲۰۰۰ شرکت در ارزیابی باشگاه قرار گرفتند، از این تعداد ۹۰۰شرکت در بین شرکت‌های ۱ تا ۵ستاره قرار گرفته اند که ۱۰۰شرکت ۴ستاره و ۱۱ شرکت پنچ ستاره ارزیابی شدند.

در حاشیه این گردهمایی از ۱۱ شرکت ۵ ستاره و ۱۰۰ شرکت ۴ ستاره و شرکت‌های برتر صادراتی تقدیر شد. یکی از اهداف مهم باشگاه شرکت‌های صادراتی دانش بنیان، ارتقا برند ملی است، در این راستا مدل ارزیابی IEQL جهت ارزیابی کیفیت محصولات ایرانی ارائه شده است. این نشان کیفیت محصولات دانش بنیان برای اولین بار رو نمایی و به شرکت‌های واجد شرایط ارایه میشود. با تعیین ستاره‌های صادراتی، هر شرکت نسبت به جایگاه و ظرفیت خود برای صادرات آگاه می‌شوند و می‌تواند درصدد رفع مشکلات خود برآید و برای ارتقا به سطوح بالاتر تلاش کند. باشگاه شرکت‌های صادراتی دانش بنیان با ماموریت ارتقای برند ملی در بازار‌های بین المللی در سال ۹۸ آغاز به کار کرد./صداوسیما

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا