اخباربرگزیدهاقتصاد و تجارتانرژیاهم اخبارتشکلهاتولید+شرکتهاصنعت و معدننمایشگاه و رویدادتجاریهمایش و نمایشگاهویدئوچند رسانه ای

مدیرعامل شرکت سیلندرسازی تهران و عضو استصنا:سفارشات داخلی، نحوه پرداخت ها و مطالبات و نوسانات نرخ ارز از مشکلات صنعت است

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد،دکتر محمود تبریزی گفت:شرکت دانش بنیان سیلندر سازی تهران(CST) با تکیه به تجارب کسب شده از سال ۱۳۷۴ در زمینه تولید ابزارهای درون چاهی، موفق به تدوین تکنولوژی و تولید انواع ابزارهای درون چاهی اعم از ابزارهای آسیابی Mills و انواع Stabilizer و Hole Opener مطابق استانداردهای بین المللی، علاوه بر تأمین انواع ابزارهای گوناگون مانده یابی fishing Tools ,Jar و موتورهای درون چاهی Down-hole Motors شده است.
درضمن سیلندر سازی تهران به عنوان تنها سازنده ایرانی دارای گواهینامه ISO 9001:2008 از سال ۱۳۸۳ در زمینه تجهیزات درون چاهی از طریق موسسه DNV، اطمینان خاطر مشتریان از کیفیت محصولات خود را جلب کرده است.

این شرکت تولیدکننده مته های حفاری نفت برای اولین بار در ایران است، که انواع مته های راک ویت و صخره ای تولید می شود.

بسیاری از محصولات برای اولین بار در کشور تولید شده و از نظر کیفی با محصولات آمریکایی برابری می کن.

مدیرعامل شرکت سیلندرسازی تهران چالش خود را در این صنعت گفت: سفارشات داخلی، نحوه پرداخت ها و مطالبات و نوسانات نرخ ارز می باشد به طوریکه مواردی که ما خریداری می کنیم با قیمت روز است ولی برای فروش با قیمت قبل و ثابت است . ضمن اینکه پول آن را پرداخت نمی کنند.

عضو استصنا افزود : برای تامین مواد اولیه نیاز به نقدینگی و تامین ارز است که نیاز به حمایت تولید است.

وی با رضایت از کیفیت برگزاری نمایشگاه نفت ،گاز و پتروشیمی گفت: دیدن پیشرفت و محصولات جدید توسط تولیدکنندگان داخلی باعث افتخار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا