اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتانرژیاهم اخبارشرکتهاصنعت و معدن

مدیرعامل شرکت نفت و گاز سرو:داخلی سازی ۸۵ درصد کاتالیست صنعت پتروشیمی در کشور

­یک تولید کننده تجهیزات نفت و گاز از داخلی سازی ۸۵ درصدی کاتالیست‌های صنعت پتروشیمی در کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد؛ امیرهومن کریمی وثیق گفت: تولید کاتالیست‌های نفت و گاز و پتروشیمی و فولاد کشور، به عنوان یک محصول راهبردی و سخت که دسترسی به دانش آن جزو دست نیافتنی‌ها بوده هم اکنون در کشور داخلی سازی شده است.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز سرو با اشاره به اینکه شرکت‌های دانش بنیان در چند سال گذشته توانستند با دستاور‌های دانشی خود سایه تحریم‌ها را از صنایع کشور پاک کنند، افزود: شرکت‌های دانش بنیان با امیدآفرینی توانستند نقش حلقه گمشده میان صنعت و دانشگاه را ایفا کنند و تضمینی از آینده درخشان کشور را به ارمغان آورند.

کریمی وثیق گفت: آنچه که مسلم است، مسیر رشد اقتصادی مستمر و کاهش وابستگی به صادرات نفت خام از ایجاد ارزش افزوده و توجه ویژه به تولید می‌گذرد، که نتیجه اصلی آن، ایجاد امید و اعتماد است. بذر امید در دانشگاه باید شکل گیرد که هسته جامعه و صنعت را تشکیل می‌دهد.

وی اضافه کرد: امیدآفرینی باعث جلب اعتماد‌ها می‌شود و دغدغه صنایع کشور را در حوزه به روز رسانی تجهیزات و در اختیار داشتن نخبگان، تضمین می‌نماید.

کریمی وثیق با اشاره به اینکه بخش تولید زیان بالایی از قطع برق و گاز را متحمل می‌شود خواستار رسیدگی متولیان امر در این مورد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا