اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتاهم اخباربانک ، بورس وبیمهبانک، بیمه و بورستولید+شرکتهاصنعت و معدنفن آوری و ارتباطاتنمایشگاه و رویدادتجاریهمایش و نمایشگاهویدئوچند رسانه ایگفتگو و مصاحبه

مدیرعامل شرکت کوینینو:مهمترین چالش صنعت مالی و رمز ارز بحث مقررات و مجوزها می باشد+ ویدئو

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد،مهندس جمشید عباسپور ، مدیرعامل شرکت کوینینو در حاشیه بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ به خبرنگار ما گفت: این شرکت در زمینه صرافی رمز ارز و آنلاین شروع به فعالیت کرد و اکنون شروع به خدماتی برای صرافی در بحث امور مالی و رمز ارزی روز دنیا کرده است.

عباسپور افزود: توصیه من به علاقمندان این صنعت این است که با آموزش و آگاهی کامل وارد این جریان شوند چون ممکن است به دلیل عدم آکاهی علم و دانش کافی بسیار متضرر شوند . قطعا با آموزش و بدون دنبال کردن اخبار هیجانی وارد این صنعت شوند.

مدیرعامل شرکت کوینینو خاطرنشان کرد: درکنار خرید و فروش اتفاقات دیگری نیز هم در این صنعت می تواند صورت بگیرد،که در جهان تکنولوژی به نام دیفا ( DeFi مخفف Decentralized Finance و به معنای سیستم مالی غیرمتمرکز است)طبقه بندی می شود که در ایران از این خدمات عقب هستیم که شرکت کوینینو به ارائه خدماتی از جمله خدمات وام دهی،سرمایه گذاری، ایجاد چالش ها برای تریدرها،جایزه دادن براساس میزان حجم ترید و… شروع کرده است.

عباسپور مهمترین چالش را بحث مقررات و مجوزها می باشد، چون با اینکه اقدامات زیادی صورت گرفته ،هنوز مجوز لازم و رسمی از سوی بانک مرکزی صورت نگرفته است و با این همه استقبال جای خالی آن احساس می شود که همه شرکتهای فعال در حوزه رمزارز در بخش صرافی و غیرصرافی با آن درگیر هستند.

مدیرعامل شرکت کوینینو تحریم ها را ازدیگر چالش های این صنعت دانست و گفت: تحریم ها در بخش فنی برای ارائه زیرساخت های مورد نیاز این صنعت ، شرکتهای اصلی که می توانیم از آن استفاده کنیم بر روی ایران بسته است که باعث چالش برای ما می باشد. در موضوعات مالی نیز به همین شکل تحریم ها اذیت کننده است گرچه خود بحث کریپتوها و استفاده از این بستر باعث کم اثری و خنثی کردن تحریم ها می شود.

این کارآفرین کیفیت نمایشگاه الکامپ را با کیفیت خواند که استقبال بالا باعث شد در تاریخ نمایشگاههای این نمایشگاه یک روز نیز تمدید شود ولی در این نمایشگاه سالن الکامپ استارز را داشتیم که در این نمایشگاه نداشتیم و که جای آنها خالی است.

وی درپایان گفت: از علاقمندان می خواهم هرگز بدون آگاهی لازم وارد این بحث نشوند چرا که تبعات جبران ناپذیری برایشان خواهد داشت.

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. به آقای عباسپور پیشنهاد میکنم اول حقوق کارمندان شرکت کوینینو رو پرداخت کنند بعد برای بقیه پیشنهاد دهند

  2. جمشید عباسپور مدیرعاملی که در عرض یکسال کلیه کارمندانش بخاطر عدم پرداخت حقوق از شرکت خارج شدند و با ندادن حق و حقوق کارمندان کوینینو حرف های خلاف واقع مطرح می نماید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا