اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتاهم اخبارتشکلهاشرکتهاصنعت و معدنصنعت ومعدننساجیگفتگو و مصاحبه

مدیرعامل فرش ستاره کویر یزد در گفتگو با تولیدآنلاین مطرح کرد: دولت، تولید و اقتصاد را آزاد بگذارد قطعا شاهد نتایج بهتری در اقتصاد کشور خواهیم بود

احمد صادقیان می گوید: فشار و دخالت دولت در امور تولید از جمله بحث قیمت گذاری، تولید کشور را به سمت نابودی می کشاند

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد”تولیدآنلاین”،احمد صادقیان”مدیرعامل فرش ستاره کویر یزد” در خصوص  ارزیابی وی از وضعیت تولید و اقتصاد در سالجاری به خبرنگار ما گفت: سال ۱۴۰۲ سال بد و سختی برای تولید بود، تولید بلاتکلیف و سردرگم ، رکود بازار ، تحریم‌ها و مشکلات بازار  همچنان ادامه داشت که باعث شد تولید تا این لحظه شرایط سختی را سپری کند.

مدیرعامل شرکت فرش ستاره کویر یزد در خصوص پیش بینی وی از سال آتی  اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی هایی که دولت در بودجه ۱۴۰۳ کرده است، مالیات را افزایش داده است و اگر قصد دریافت آن را از تولیدکننده داشته باشد، تولید دیگر رمق پرداخت مالیات را نخواهد داشت.

این فعال اقتصادی کشور افزود: بانک‌ها نیز مدعی هستند که نقدینگی برای کمک به تولید را در اختیار ندارند و با وجود تحریم‌ها ۱۴۰۳ را سال درخشان و خوبی پیش‌بینی نمی‌توان کرد و حتی شاید سخت‌تر از ۱۴۰۲ باشد. مگر اینکه دولت سیاست خود را تغییر دهد و در حمایت از تولید قدم بردارد که به نظر هم نمی‌رسد دولت همچین برنامه ای داشته باشد.

صادقیان برای خروج از این شرایط و رونق گرفتن تولید پیشنهاد کرد: اگر دولت توانایی یاری رساندن به تولید را ندارد حداقل مشکلی در مسیر تولید نیز قرار ندهد  و با رها کردن تولید، تولید مسیر خود را پیدا می‌کند.

مدیرعامل فرش ستاره کویر یزد تصریح کرد: این نمی‌شود که دولت به تولید کمکی نکند ولی مشکلات خود را از طریق تولید حل نماید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا