اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتاهم اخبارتجارتشرکتهاصنعت و معدنصنعت ومعدن

مدیرعامل و موسس آژانس ارتباطی و بازاریابی پلاتین: نیروی انسانی اصلی‌ترین سرمایه شرکت است

فرشاد پورصادق گفت: آژانس بازاریابی و ارتباطات پلاتین، شرکتی است که در راستای ارائه خدمات به برند و بزرگ‌ترین شرکت‌های ایرانی و خارجی تلاش می‌کند و به نیازهای آنان جهت یکپارچه سازی و بهبود فعالیت‎های ارتباطی پاسخ می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولید آنلاین)، فرشاد پورصادق در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال (تلکام) و پنجمین دوره نمایشگاه ایران ریتیل شو ۲۰۲۳ گفت: آژانس پلاتین خدمات خود را در طی ده سال گذشته در همکاری با برند‌هایی نظیر گروه صنعتی گلرنگ (افق کورش)، شیرینی لیلی، گروه صنعتی نظری، فرش بهشتی و… به نمایش گذاشته است.

سرمایه اصلی پلاتین

وی ادامه داد: پلاتین اصلی‌ترین سرمایه را نیروی انسانی می‌داند که در کسب و کارها تاثیر بسزایی می‌گذارند. تلاش سرمایه انسانی ما این است که به جای افزایش تعداد مشتریان، تعداد خدمات به مشتریان را افزایش دهیم تا نتیجه بهتری رقم بخورد چراکه نتیجه‌گرا بودن برای مجموعه ما بسیار حیاتی است.

از نقاط قوت پلاتین،‌ متخصصانی است که در حوزه کسب‌وکار دارد. ما با سرمایه انسانی اثربخشی که داریم، توانسته‌ایم در لایه محصول و خدمات عملکرد خوب و قابل توجه‌ای را داشته باشیم. تاکید می‌کنم که تلاش ما این نیست که مشتریان زیادی داشته باشیم یا فرهنگ سرمایه‌گذاری در زمینه بازاریابی را گسترش دهیم. ما با برندهایی کار می‌کنیم که این فرهنگ را ایجاد کرده‌اند و سعی‌ ما این است که به جای وقت‌گذاشتن در بحث فرهنگ‌سازی، دایره خدمات‌مان را افزایش دهیم.

خدمات برندینگ

اگر بخواهم مفصل‌تر درباره خدمات‌مان بگویم، خدمات اصلی پلاتین از لایه تدوین برند در ۵ هویت مختلف که به حواس ۵ گانه ارتباط دارد، تشکیل می‌شود. این خدمات به این موضوع اشاره می‌کند که برند چگونه دیده، خوانده و شنیده می‌شود. زیرساخت‌های ارتباطی را در خدمات‌مان توسعه می‌دهیم. این موضوع برایمان اهمیت دارد که برندها بدانند که چطور با مشتریان ناراضی برخورد کنند و چطور به کامنت‌های منفی پاسخ بدهند. توجه ویژه‌ای به هویت آوایی و بویایی برندها کرده‌ایم چون موسیقی روی ذهن مخاطبان تاثیر می‌گذارد.

در حقیقت، هویت آوایی، همان تُن موسیقیایی برند است و روی ذهن سوم یا به قول مارکتینگی‌ها ذهن بقا تاثیر می‌گذارد. شما وقتی وارد فروشگاه‌های بزرگی مانند نایک، آدیداس و نمایندگی دیگر برندهای مطرح دنیا می‌شوید، به‌خاطر اتمسفر و موسیقی‌ای که پخش می‌شود از خرید لذت می‌برید و بیشتر خرید می‌کنید. ما در کمپین‌هایمان به تمام این نکات توجه می‌کنیم.

در حال حاضر نیز تمرکزمان روی برندهایی است که در زمینه خرده‌فروشی فعال هستند. اقدامات ما برای برندها با نتیجه‌گرایی همراه است و ما از ابتدا تا انتهای کمپین‌های تبلیغاتی در کنار برندها هستیم. کمپین‌های ۳۶۰ را راه‌اندازی می‌کنیم و آمار دقیقی از این کمپین‌ها را به مدیران می‌دهیم و با داده‌ها دلایل موفقیت کمپین و راهکارهای اثربخشی بهتر آن را برای مدیران شرح می‌دهیم.

چشم انداز

پورصادق در پایان اظهار داشت: هدف ما این است که در سال آینده ظرفیت پرسنل، سرمایه انسانی و عمق خدمات به برندها را افزایش دهیم و امید است در راستای اصل نتیجه‌گرایی گام‌های موثری برداشته شود./ایلنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا