اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتتجارتدارویی، آرایشی و بهداشتیشرکتهاصنعت و معدنصنعت ومعدن

مدیرعامل کالا کودک طوس:معرفی محصولات و جذب مشتریان جدید و افزایش صادرات با حضور در نمایشگاه‌ها اتفاق می‌افتد/ هدف ما تولید کالای باکیفیت است

دهقانپور مدیرعامل کالا کودک طوس، گفت: هدف شرکت کالا کودک طوس این است که با تولید کالای باکیفیت و حضور در نمایشگاه‌ها به معرفی محصولات و جذب مشتریان جدید و افزایش صادرات برسد.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولید آنلاین)، دهقانپور، مدیرعامل کالا کودک طوس، با بیان اینکه شرکت کالا کودک طوس انواع کالاهای مراقبت‌ از دهان و دندان، انواع پستانک، شیشه شیر، قمقمه آب، مسواک تحت برند هایدنت و هم‌چنین محصولات کودک را تولید می‌کند، گفت این تولیدات برگرفته از سلایق مشتریان چه در داخل و چه در خارج از کشور است که تاکنون در این زمینه موفق بوده و هم‌اکنون نیز برند جدید با کیفیتی را رونمایی می‌کنیم.

وی افزود: تلاش می‌کنیم صادرات بیشتری را در سال آینده داشته باشیم، از این‌رو، با هدف معرفی محصولات، ارتقا کیفیت و جذب مشتریان جدید داخلی و خارجی در نمایشگاه‌ها شرکت می‌کنیم.

مدیرعامل کالا کودک طوس، گفت: سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ با افزایش تولید بسیار مناسبی که داشته‌ایم، حدود ۲۰ الی ۲۵ درصد  موفق به افزایش تولید شده و با توجه به شعاری که شرکت سرلوحه کار خود قرار داده، تلاش‌مان بر بهبود کیفیت است.

دهقانپور ادامه داد: ۲۰ درصد از تولیدات ما به ۱۳ کشور خاورمیانه از قبیل کشورهای تاجیکستان، عراق، افغانستان، قرقیزستان و قزاقستان و…  صادرات می‌شود./ایلنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا