اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتانرژیاهم اخباربازارتجارتتشکلهاشرکتهاصادرات و وارداتصادرات و وارداتصنعت و معدنصنعت ومعدننمایشگاه هانمایشگاه و رویدادتجاریهمایش و نمایشگاهویدئوچند رسانه ای

ویدئو/ مدیرفروش شرکت ستاره پالایه و عضو استصنا: دشواری واردات مواد اولیه به تولید ضربه می‌زند

مهندس فاطمه جانثاری می گوید: به دلیل تحریم ها واردات مواد اولیه به سختی صورت می‌گیرد همچنین تامین ارز از بانک مرکزی برای واردات از چالش‌های موجود در این حوزه است،

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولیدآنلاین)، مدیرفروش شرکت ستاره پالایه در حاشیه بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی در خصوص فعالیت این شرکت به خبرنگار ما گفت: شرکت ستاره پالایه بیش از ۴۰سال سابقه تولید فیلترهای صنعتی و خودرویی دارد و با شرکت‌های گازی، پالایشی و نفتی همکاری می‌کند.

جانثاری در ادامه عنوان کرد: فیلترهای روغن، هوا و گاز با میکرون‌های متفاوت از تولیدات این شرکت است که با کلاس‌های مختلف در بازار عرضه می‌گردد.

وی بیان کرد: به دلیل تحریم ها واردات مواد اولیه به سختی صورت می‌گیرد همچنین تامین ارز از بانک مرکزی برای واردات از چالش‌های موجود در این حوزه است، با بومی سازی، نیاز به محصولات و مواد اولیه خارجی کاهش پیدا خواهد کرد. تغییر لحظه‌ای قیمت‌ها در قراردادها تاثیر منفی می‌گذارد.

فاطمه جانثاری در پایان گفت: امیدوارم برندهای ایرانی شناخته شده باشد و از تولید داخل حمایت شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا