اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتاهم اخبارتجارتتولید+شرکتهاصادرات و وارداتصادرات و وارداتصنعت و معدنصنعت ومعدنهمایش و نمایشگاه

مدیر شرکت هواسان در گفت وگو با تولید آنلاین: علی رغم شرایط موجود در کشور، توسعه سرمایه گذاری در ایران قابل توجه است + ویدیو

مهندس ناصر آروین مدیر شرکت هواسان گفت: بسیاری از مشتریان ما که شرکت های بزرگی هستند دارای طرح های توسعه خوبی بوده و ما نیز بطبع در این زمینه سهیم هستیم و در مجموع شرایط اقتصادی از لحاظ تولید مشکل خاصی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد (تولید آنلاین)، درحاشیه بیست و سومین نمایشگاه صنعت تهران مهندس ناصر آروین مدیر شرکت هواسان درخصوص تاریخ تاسیس این شرکت و زمینه فعالیت آن به خبرنگار ما گفت: شرکت هواسان دارای حدودا سی و یک سال سابقه است، ما در زمینه تولید کمپسور و تجهیزات جانبی هوای فشرده فعالیت میکنیم و همانطور که اطلاع دارید هوای فشرده در تمام صنایع استفاده دارد، از جمله صنایع غذایی، شیمیایی،نفت و گاز نیروگاهی، تاسیسات حرارتی صنایع دارویی،پروژه های نفتی و فولاد و به کل هر جایی که صنعت باشد هوای فشرده جز یکی از ملزومات خط تولید است؛ در بخش صادرات هم توانسته ایم با صادرات به کشورهای همسایه حضوری فعال داشته باشیم و جزو اولین شرکت های خصوصی و برند های خوشنام در خدمت صنایع کشور باشیم.

آروین در پاسخ به موضوع مشکلات برگشت ارز حاصل از صادرات در ادامه افزود: به هر حال این مشکلات گریبانگیر همه فعالان بوده و ما از مسئولین خواستار به وجود آوردن راهکار و حمایت از صنعت گرایان هستیم.

وی در ادامه گفت: بحث صادرات و واردات قطعات، تهیه ارز و درکل مسائل اداری به دلیل تغییر روزمره قوانین جزو مشکلاتی هست که ما با آنها دست و پنجه نرم میکنیم.

مدیر شرکت هواسان درباره میزان تولید این شرکت در سال افزایش تولید و انتظار از مسئولین گفت: خوشبختانه علی رغم شرایط موجود در کشور، توسعه سرمایه گذاری در ایران قابل توجه است، مخصوصا خیلی از صنایع در حال توسعه هستند بسیاری از مشتریان ما که شرکت های بزرگی هستند دارای طرح های توسعه خوبی بوده و ما نیز بطبع در این زمینه سهیم هستیم و در مجموع از نظر شرایط اقتصادی از لحاظ تولید مشکل خاصی ندارد.

آروین درباره شرایط نمایشگاه امسال افزود: با توجه به اینکه دو سه سال کرونا بود شرایط نمایشگاه ها کمی سست شده بود ولی امسال این نمایشگاه خیلی خوب برگزار شده و درطول این دو سه روز شاهد تغییر محسوسی نسبت به سال قبل بودیم.

وی در پایان گفت: برای همه صنعت گرایان آرزوی موفقیت داریم. امیدواریم که برای ارتقای کیفیت محصولات در همه صنایع و درهمه زمینه ها همه دست در دست هم بدهیم و با حمایت دولت و مسئولین در زمینه فراهم کردن تسهیلات بیشتر شاهد رشد و رونق صنعت و صادرات کشور باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا