اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتاهم اخبارتجارتتولید+شرکتهاصادرات و وارداتصادرات و وارداتصنعت و معدنصنعت ومعدننمایشگاه و رویدادتجاریهمایش و نمایشگاه

مدیر فروش شرکت هوایار در گفت‌وگو با تولید آنلاین از علاقه به تولید تا مشکلات تامین ارز می‌گوید+ویدئو

بهنام مهرافزون گفت:تولید ملی و افتخار آفرینی برای مملکت هدف ماست و به همین دلیل از مسئولان خواستار حمایت بیشتر از صنایع هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد (تولید آنلاین)، در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت کشور، بهنام مهرافزون مدیر فروش شرکت هوایار در خصوص تاسیس و زمینه های فعالیت این شرکت به خبرنگار تولید آنلاین گفت: شرکت هوایار در شهریورماه بیست و پنج ساله شد، این شرکت در تولید کمپرس‌های اسکرو، کمپرس‌های رفت و برگشتی هوا، گاز، نیتروژن ساز، اکسیژن ساز و پکیج های اکسیژن بیمارستانی فعالیت می‌کند.

مهرافزون در ادامه بیان کرد: تامین کمپرسورهای پالایشگاه نفت، صنایع غدایی، دارویی و نساجی تحت پوشش هوایار می‌باشد. هوایار یک شرکت دانش بنیان است؛ تمام کمپرسورهایی که در گذشته نمایندگی آنها را در اختیار داشتیم از جمله کمپانی‌های بزرگ دنیا مثل اطلس کوپکو و سامسونگ کره در حال حاضر توسط این شرکت تولید می شوند؛ همچنین این مجموعه نزدیک به نهصد جایگاه سی ان جی نیز با نام هوایار سوخت تحت پوشش خود دارد.

وی درباره برنامه‌های صادراتی و چالش‌های این صنعت گفت: این شرکت در زمینه صادرات پکیج های اکسیژن ساز بیمارستانی با سوریه همکاری دارد.

مدیر فروش شرکت هوایار ضمن بیان این موضوع که مشکلات در همه صنایع وجود دارد، افزود: تامین و تخصیص ارز از چالش‌های اصلی این صنعت است ولی علاقه به تولید و برند هوایار باعث می‌شود به این چرخه پایبند باشیم چراکه این یک تولید ملی است و افتخار آفرینی برای مملکت هدف ماست و به همین دلیل از مسئولان خواستار حمایت بیشتر از صنایع هستیم.

وی در پایان نمایشگاه امسال را مثبت ارزیابی کرد و گفت: شرایط برگزاری و مدیریت نمایشگاه بسیار راضی کننده بود و از تمامی صنعت گرایان و مسئولان خواستارم که دست به دست هم داده و برای رونق بیشتر این مملکت از یکدیگر حمایت کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا