اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتاهم اخباربازارتجارتتشکلهادارویی، آرایشی و بهداشتیصادرات و وارداتصادرات و وارداتصنعت و معدنصنعت ومعدننمایشگاه و رویدادتجاری

نائب رئیس کمیسیون صنایع بهداشتی و آرایشی اتاق ایران: صادرات ۱۳۰ میلیون دلاری محصولات آرایشی و شوینده

نائب رئیس کمیسیون صنایع بهداشتی و آرایشی اتاق ایران گفت:در سال گذشته حدود ۲۵ میلیون دلار محصولات آرایشی، بهداشتی و ۹۵ میلیون دلار محصولات شوینده از کشورمان صادر شده است.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولید و اقتصاد)،  نائب رئیس کمیسیون صنایع بهداشتی و آرایشی اتاق ایران و تهران گفت: سی و یکمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولوزی و ماشین آلات وابسته ۱۴۰۳ از ۲۹ فروردین ماه تا اول اردیبهشت ماه برگزار میشود.۲۰ هیئت تجاری از صربستان، ارمنستان و چین از این نمایشگاه دیدن می‌کنند.

علیرضا کیانی در ادامه افزود: ۲۶۸ شرکت داخلی ۶۹ شرکت خارجی از کشور‌های چین، فرانسه، ترکیه، اسپانیا، هند، آلمان، ایتالیا، روسیه، مالزی، آرژانتین، بلژیک، کره جنوبی و هلند در این نمایشگاه شرکت میکنند.

وی بیان کرد: در حاشیه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولوزی ۱۲ کارگاه آموزشی و جلسات دوجانبه بین تجار داخلی و خارجی تشکیل خواهد شد.

نائب رئیس کمیسیون صنایع بهداشتی و آرایشی اتاق ایران و تهران اظهار کرد: سال گذشته حدود ۱۳۰ میلیون دلار محصولات آرایشی، بهداشتی و شوینده از کشور صادر شده که حدود ۲۵ میلیون دلار آن سهم صادرات محصولات آرایشی، بهداشتی و ۹۵ میلیون دلار آن سهم صادرات محصولات شوینده بوده است./خبرگزاری صدا و سیما

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا