اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتاهم اخبارتشکلهاشرکتهاصنعت و معدنصنعت ومعدنلوازم خانگی

نایب رئیس هیئت مدیره انجمن مدیریت کیفیت:حذف تولیدات بی‌کیفیت لازمه رقابت‌پذیری

فرشید شکرخدایی نایب رئیس هیئت مدیره انجمن مدیریت کیفیت گفت: در هیچ جای دنیا ۱۰۰ تولیدکننده لوازم خانگی و یا ۳۶ تولیدکننده خودرو وجود ندارد بنابراین باید در عرصه کیفی سازی و رقابت پذیری، تولیدات بی‌کیفیت حذف شود.

به گزارش پایگاه خبری تولید واقتصاد (تولید آنلاین)،فرشید شکر خدایی، نایب رئیس هیئت مدیره انجمن مدیریت کیفیت با بیان اینکه قانون حمایت از مصرف کننده بسیار ضعیف است، گفت: اگر مصرف کننده از کیفیت ناراضی باشد به حقش نمی‌رسد. حتی اگر شکایت مصرف کننده به نتیجه برسد و قرار به دریافت خسارت باشد، شرکتی که خدمات با کیفیت ارائه نکرده، جریمه می‌شود و باید جریمه آن به خزانه دولت واریز شود.

وی با اشاره به اینکه در راستای کیفیت و حقوق مصرف‌کنندگان برای تغییر این قانون، پیش‌نویسی آماده کردیم، گفت: خلأ قانونی داریم و نیاز است تا بازنگری در قانون حمایت از مصرف‌کنندگان صورت گیرد؛ در صورتی اگر تقاضای کیفیت وجود نداشته باشد کیفیت محقق نمی‌شود.

شکرخدایی با تاکید بر اینکه تنها دغدغه کشور تولید نیست، بلکه کیفیت است افزود: این مصرف‌کنندگان هستند که قربانی بی‌کیفیتی کالا‌ها می‌شوند از این رو باید در زمینه حمایت از تولید کالا‌های با کیفیت قدم برداشته شود./صداوسیما

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا