اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتاهم اخبارتشکلهادارویی، آرایشی و بهداشتیصنعت و معدننمایشگاه و رویدادتجاریویدئوچند رسانه ایگفتگو و مصاحبه

نایب رئیس هیئت مدیره انجمن واردکنندگان آرایشی، بهداشتی و عطریات ایران خبر داد: انجمن تولیدکنندگان بدون کارخانه با استقبال فعالین صنعتی آرایشی و بهداشتی تاسیس شد+ ویدئو

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد، دکتر موسی احمدراده در حاشیه نشست خبری انجمن واردکنندگان آرایشی، بهداشتی و عطریات ایران گفت:این انجمن از حدود چهار سال قبل که ممنوعیت واردات شکل گرفت بالغ بر ۲۰۰ عضو داشت که اغلب شرکتهایی با قدمت ۲۰ الی ۴۰ در حوزه واردات بودند که از کشورهای مختلف برندهای معتبری را وارد کشور می کردند و نیاز جامعه را تامین می کردند.

نایب رئیس هیئت مدیره انجمن واردکنندگان آرایشی، بهداشتی و عطریات ایران با انتقاد از عملکرد وقت وزیر بهداشت که بدون مشورت با بخش خصوصی و تشکل ها افزود: قطع واردات یک جانبه محصولات آرایشی و بهداشتی به مثابه قرار داد ترکمنچای بود که باعث تعطیلی کشاندن بسیاری از شرکت ها و کسب و کارها شد، در عین حال فعالین این صنعت انجمن واردکنندگان و تولیدکنندگان بدون کارخانه را ثبت کردند.

وی بیان کرد: با تاسیس انجمن و تغییرات پیش آمده و ورود به حوزه تولید همه فعالین بخش از واردات به سمت تولید شیفت کردند که بتوانند شعار سال را که افزایش تولید را محقق کنند.

دکتر احمدزاده تصریح کرد: با استقبال جوانان دانش محور، دانشگاهیان و صنعتگران ، همایشی بزرگ در این صنعت در تاریخ ۲۰ مهر برگزار خواهد شد که به طور یقین بزرگترین همایش علمی و پژوهش صنعتی آرایشی و بهداشتی در سطح خاورمیانه است.

این فعال صنعت آرایشی و بهداشتی کشور خاطر نشان کرد : در این رویداد از مسئولین،معاونین وزرا و مدیران کل وزارتخانه های مرتبط دعوت خواهد شد تا با حضور فعالین این صنعت و پژوهشگران چالش های این صنعت مورد بررسی قرار گیرد.

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران چالش صنعت آرایشی و بهداشتی کشور را عدم اجرای قانون بهبود مستمر کسب و کار خواند و عدم توجه به اصل ۴۴ قانون اساسی خواند و گفت: نشست و جلساتی برگزار می شود که نظر بخش خصوصی لحاظ نمی شود و به صورت خلق الساعه و یک شبه بخشنامه هایی را صادر می کنند که ممنوعیت و محدودیت صادر می شود که به هیچ وجه به سود امنیت اقتصادی کشور نیست و به ضرر مصرف کننده نهایی و در نهایت حکمرانی است . چرا که ما ۱۵ مرز داریم و باعث می شود کسانی که سیاه کار می کنند و با قاچاق علاوه بر عدم پرداخت عوارض گمرکی ، ارز را از کشور خارج کنند و همین امر باعث تورم فزاینده ای در کشور می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا