اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتاهم اخبارتجارتتولید+صادرات و وارداتصنعت و معدنصنعت ومعدن

نتایج اولیه انتخابات هیات رئیسه اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان ۲۰۲۳

مجمع عمومی عادی سالیانه اتاق ایران و آلمان ۲۹آبان ماه با محوریت انتخاب هیات رئیسه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد (تولید آنلاین)، پس از شمارش آرا، از میان ۱۹ کاندیدا، ۶ عضو اصلی ایرانی و ۲ عضو علی‌البدل هیئت‌رئیسه انتخاب شدند.

«شهاب جوانمردی»،«ابوالفضل روغنی گلپایگانی»، «شاهین اصغری»، «آرش سلطانی»، «ابراهیم جمیلی» و «امیرهوشنگ فضلی» پنج عضو اصلی و «سعید روشنی» و «کاریا کوکبی» به‌عنوان اعضای علی‌البدل اتاق بازرگانی ایران و آلمان انتخاب شدند.

همچنین از میان کاندیداهای آلمانی نیز «یورگن فوگل»، «ورنر هلموت راینر کولرت»،«گونتر وایدلیش»، «روبرتن وبر»، «مارک کرشنبرگر»، «توماس ویلهم وولفینگ» با کسب آرای لازم به‌عنوان اعضای اصلی و «اورس اروس» و «روبرت ریگلر» هم به‌عنوان اعضای علی‌البدل معرفی شدند.

گفتنی است اتاق‌های بازرگانی مشترک بین دو کشور به عنوان بازوی روابط تجاری و اقتصادی و در راستای صادرات همگون‌سازی قواعد بین‌المللی در تجارت میان دو کشور، تسهیل صادرات محصولات و به‌طور‌کلی گسترش تعاملات اقتصادی تجار فعالیت می‌کنند.

برگزاری پروژه نکسژن و حضور استارتاپ‌های ایرانی در «استارتاپ جرمنی‌تور» یکی از خدمات اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان است. این رویداد در آلمان برگزار می‌شود و هر ساله ۵ استارتاپ ایرانی برای حضور در آن معرفی می‌شوند.

اتاق‌های بازرگانی خارجی آلمان هرساله موظف به انتخاب استارتاپ‌های برتر هر کشور هستند. اتاق ایران و آلمان نیز طی پروژه نکسژن، برترین‌های ایران را انتخاب می‌کند. این فرایند چندماهه انتخاب شامل فراخوان، ثبت‌نام، بررسی، داوری و منتورینگ است. این اتاق از ابتدا تا انتها همراه استارتاپ‌های برتر ایران است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا