اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد بین المللاقتصاد و تجارتاهم اخباربانک ، بورس وبیمهتجارتشرکتهاصنایع معدنیصنعت و معدنصنعت ومعدن

نشست مشترک شرکت های تابعه شستا و بانک رفاه

نشست مشترک شرکت های تابعه شستا و بانک رفاه با حضور علیرضا عسگریان معاون اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیر کل حوزه وزارتی ، میرهاشم موسوی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی ، عارف نوروزی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) و ‫ اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران ، پیرامون هم افزایی گردش مالی فی مابین بانک رفاه و شرکت های تابعه شستا برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولید آنلاین)، در این نشست برخی از ظرفیت‌های اعتباری، ارزی، تعهداتی، بیمه‌ای، سرمایه‌گذاری و… بانک رفاه و همچنین ظرفیت‌های اقتصادی و اجتماعی هلدینگ‌های زیرمجموعه شستا تشریح شد و بر ضرورت توسعه همکاری‌های متقابل با بانک رفاه کارگران تاکید گردید.
همچنین در این نشست عنوان شد که ضرورت دارد شرکت شستا و بانک رفاه کارگران به سمت ظرفیت‌ها و بازارهای جدید مالی حرکت کنند تا از این طریق بتوانند به همراه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی ارزش افزوده بالایی ایجاد کنند.
در این مراسم مهدی کوهی مدیر عامل ذوب آهن اصفهان نیز گفت: شرکت ذوب آهن اصفهان بواسطه سهامداری مشترک آمادگی ارتقا سطح همکاریهای فی مابین با بانک رفاه را دارد .
در ادامه این نشست مدیران عامل هلدینگ‌های زیرمجموعه شستا به تشریح ظرفیت‌های اقتصادی و اجتماعی این هلدینگ‌ها پرداختند و زمینه های توسعه همکاری‌های متقابل با بانک رفاه کارگران را بررسی کردند./ایلنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا