اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتاهم اخبارتجارتشرکتهاصادرات و وارداتصنعت و معدنصنعت ومعدننمایشگاه و رویدادتجاریهمایش و نمایشگاه

نمایشگاه «ایران پروژه» در عشق‌آباد با حضور ۳۰۰ فعال اقتصادی ایران

نمایشگاه «ایران پروژه» با هدف نمایش دستاوردهای شرکت‌های ایرانی در ترکمنستان با حضور وزیر راه و شهرسازی کشورمان و معاون رییس کابینه وزرا و وزیر خارجه امور ترکمنستان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد (تولید آنلاین)، نمایشگاه «ایران پروژه» با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی کشور و رشید مردوف، معاون رئیس کابینه وزرا و وزیر خارجه امور ترکمنستان به عنوان رؤسای کمیسیون‌های مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور افتتاح شد.

در این نمایشگاه بیش از ۳۰۰ شرکت و فعال اقتصادی ایرانی حضور دارند و آخرین دستاوردهای خود را در حوزه خدمات فنی و مهندسی و دانش بنیان به معرض نمایش گذاشتند.

هدف از برگزاری این رویداد، تعمیق و توسعه مراودات و مناسبات همه‌جانبه در حوزه‌های تجاری، بازرگانی، حمل و نقل و ترانزیت، انرژی، صنعتی، خدمات فنی و مهندسی، گمرکی، استانی، کشاورزی، علمی، بهداشتی، گردشگری و … است.

وزیر راه و شهرسازی کشورمان و معاون رئیس کابینه وزرا و وزیر خارجه امور ترکمنستان به عنوان رؤسای کمیسیون‌های مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور از این نمایشگاه و غرفه شرکت‌های ایرانی بازدید کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا