اقتصادبانک، بیمه و بورس

نمایندگان بیمه، حامی مشتریان در زمان پرداخت خسارت

به گزارش روابط‌ عمومی بیمه کوثر، مهرداد رضایی در چهارمین همایش تجلیل از نمایندگان برتر اظهار داشت: فروش برخط و ارایه خدمات به صورت الکترونیکی از الزام‌های کسب‌ و کار در این دوران و آینده است.

وی به نظارت الکترونیکی در آینده نزدیک اشاره کرد و افزود: با افرایش نظارت‌ها، رضایت مشتریان فراهم خواهد شد.

مدیر کل نظارت بر شبکه خدمات بیمه‌ای بیمه مرکزی، تغییر آیین‌نامه «۸۸» را عاملی انگیزشی برای نمایندگان دانست و گفت: موضوع کارمزد نمایندگان در دست تغییر بوده و سیاست کلان به سمت تشویق نمایندگان و ایجاد انگیزه مضاعف برای آن‌ها در مسیر تغییر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا