اخباربرگزیدهاقتصاد و تجارتانرژیتشکلهاتولید+شرکتهاصنایع معدنیصنعت و معدننمایشگاه هانمایشگاه و رویدادتجاریهمایش و نمایشگاهویدئوچند رسانه ای

ویدیو /مدیرعامل شرکت فرانسوز یزد:مهمترین چالش در صنعت نسوز را عدم شناخت کافی از این صنعت است

دکتر داوود عظیمی می گوید،نسوزهای پیشرفته بسیار فن آور و دانش بنیان هستند و می توانند در کیفیت وافزایش تیراژ و بهره وری  کارخانجات موثر باشند و باید به این مسئله تخصصی نگاه شود.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد،دکتر داوود عظیمی، گفت شرکت فرانسوز یزد، تولید کننده انواع فرآورده های نسوز پیشرفته مثل جرم های نسوز، قطعات پیشرفته نسوز، قطعات ریختنی، برنرها و بلوک های مشعل، خدمات مهندسی و اجرای نسوزها، طراحی،مشاوره و سایر فعالیت های عایق و نسوز در صنایع نفت، فولاد و …می باشد.

عضو انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت کشور (استصنا) افزود: این شرکت با حضور در کنفرانس آخن آلمان  بعنوان معتبرترین کنفرانس نسوز در دنیا  حضور یافت که مقاله این شرکت که برگرفته از کالای تولیدی ما بود پذیرفته شده در نمایشگاهها و کتفرانس های مختلف از جمله گیفا  حضور داریم.

این تولیدکننده مهمترین چالش در صنعت نسوز را عدم شناخت کافی از این صنعت است و کالای کیفی با کالاهای معمولی بسیار متفاوت است، نسوزهای سنتی و نسوزهای پیشرفته وجود دارد که نسوزهای پیشرفته بسیار فن آور و دانش بنیان هستند و می توانند در کیفیت وافزایش تیراژ و بهره وری  کارخانجات موثر باشند و باید به این مسئله تخصصی نگاه شود.

بحث تورم نیز برعهده و اراده دولت است که می تواند برای مردم و سازمان ها زیانبار باشد، امیدواریم سیاست هایی که در کشور اتخاذ می شود رکودزا نباشد و به افزایش تولید کمک کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا