خودروصنعت و معدن

کارگو ون جدید گروه بهمن رونمایی شد

“محمد ضرابیان” مدیرعامل بهمن موتور در این مراسم اظهار داشت: امسال گروه بهمن موتور موفق به رونمایی و عرضه سومین محصول خود پس از عرضه دو خودروی شاسی بلند در سال گذشته شد.
وی بیان‌داشت: با توجه به تغییرات شگرف و عمیق که در زمینه کسب و کارها اتفاق افتاده، شاهد رونق کسب و کارهای نوین و شکل گیری استارتاپ های متعدد برپایه عرضه محصولات و تحویل سریع و به موقع کالاها هستیم و خودرویی که امروز رونمایی شده می تواند نیازهای این نوع کسب و کارهای نوین را پوشش دهد.
ضرابیان با اشاره به سهم ۲۰ درصدی بهمن موتور در خودروهای تجاری سبک بازار کشور، خاطرنشان کرد: خودروی تجاری جدید این گروه با داخلی‌سازی ۳۰ درصدی در گام نخست عرضه خواهد شد و در گام بعدی به ۴۰ درصد ساخت داخل خواهد رسید.
وی بیان داشت: خدمات پس از فروش و قطعات این خودرو کاملاً در دسترس مصرف کنندگان خواهد بود، خودرویی که دارای ۱۰۵ اسب بخار توان بوده، از استحکام مناسب کابین، دو کیسه هوا و سیستم‌های رفاهی مناسب برای سرنشینان و شاگرد برخوردار است.
مدیرعامل بهمن‌موتور یادآور شد: سال گذشته و امسال گروه بهمن و بهمن موتور اقدام به بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در زمینه زیرساخت‌ها، عرضه محصولات توسعه خطوط تولید و توسعه خطوط رباتیک بدنه‌سازی و راه اندازی پرس شاپ کرده است و اکنون همکاران ما در حال ارتقای خط رباتیک رنگ و به روز آوری آن هستند.
ضرابیان خاطرنشان کرد: سال آینده یک خودروی سواری، همچنین ۲ خودروی شاسی بلند به منظور پوشش بخش‌های مختلف بازار عرضه خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا