اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتبازاربانک ، بورس وبیمهبانک، بیمه و بورستجارتشرکتهاصنعت و معدنصنعت ومعدننساجی

بازگشایی نماد «وملی» بعد از سه ماه

روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنعتی ملی، از بازگشایی نماد "وملی" پس از سه ماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنعتی ملی، با پیگیری مجدانه هیات مدیره و سایر مدیران ارشد این مجموعه و با تلاش‌های دکتر محمدپور مدیرعامل گروه، در راستای حفظ منافع سهام‌داران عزیز؛ نماد این شرکت در بورس پس از قریب به سه ماه توقف فعالیت، از صبح روز چهارشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه بازگشایی شد.
دکتر محمدپور در گفت‌وگویی پیرامون این موضوع توضیح داد: از همان لحظات اولیه که سکان مدیریت گروه صنعتی ملی به بنده سپرده شد، جلسات هماهنگی با متولیان امر سازمان بورس در اولویت کار قرار گرفت تا برای حفظ منافع سهام‌داران عزیز، موضوع بازگشایی نماد وملی را در اسرع وقت به سرانجام برسانیم.
مدیرعامل و نایب رئیس گروه صنعتی ملی در ادامه افزود: حفظ ارزش سهام و ارتقاء آن از وظایف ذاتی هر شرکت بورسی است و نماد وملی نیز به عنوان یکی از قدیمی‌ترین نمادهای بورسی از این قاعده مستثنی نیست.
دکتر محمدپور با اشاره به زحمات مدیر مالی گروه صنعتی ملی در این زمینه، از تشکیل کارگروه ویژه امور سهام خبرداد و تصریح کرد: این نوید را به سهام‌داران عزیز می‌دهیم که تمام تلاش خود را در راستای ارتقاء ارزش سهام وملی و حفظ جایگاه این نماد ریشه‌دار در تالار شیشه‌ای بورس، به کار خواهیم بست.

در حال حاضر شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنعتی ملی با دارا بودن دو شرکت فعال «کفش ملی» و «شرکت مدیریت و توسعه ملی» به فعالیت خود ادامه می‌دهد. «شرکت کفش ملی» همواره به عنوان پرچم‌دار گروه صنعتی ملی از جایگاه و اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و هم اکنون نیز با بهره‌گیری از مجهزترین تجهیزات آزمایشگاهی روز دنیا و دانش فنی روزآمد در زمینه کفش، با دارا بودن ۲۴۱ باب فروشگاه در سراسر کشور، به عنوان یکی از بزرگترین شبکه فروشگاه‌های زنجیره‌ای در ایران اقدام به عرضه انواع پایپوش و سایر محصولات مرتبط، با کیفیت بالا و مناسب‌ترین قیمت، نموده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا