اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتتجارتحمل و نقلراه و مسکنصنعت و معدنصنعت ومعدن

بدهی ۲ هزار میلیارد تومانی شرکت‌های هواپیمایی به فرودگاه‌ها

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: ۸۰ درصد شرکت‌های هواپیمایی به فرودگاه‌های کشور بدهکار هستند.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولید و اقتصاد)، رضا نخجوانی در نشست خبری مراسم افتتاحیه عملیات نوروزی شرکت فرودگاه‌ها گفت: حجم این بدهی به حدود ۲ هزار میلیارد تومان می‌رسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین افزود: در ۵۶ فرودگاه کشور آمادگی پذیرش پرواز‌های داخلی و خارجی را داریم و جلسات هماهنگی با وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای ارائه برنامه‌های متنوع انجام شده است.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران درباره پیش بینی افزایش مسافران در ایام نوروز گفت: حدود ۳ تا ۵ درصد افزایش مسافر هوایی در نوروز خواهیم داشت و بخش فرودگاهی آماده خدمت دهی به هر تعداد هواپیماست و پیش بینی می‌شود بیش از یک میلیون و ۲۹۹ هزار مسافر از طریق بخش هوایی در ایام نوروز جابجا شوند.

نخجوانی با اشاره به اینکه برنامه پایش خدمات با معیار‌های بین المللی هم از روز جمعه از فرودگاه مشهد آغاز می‌شود افزود: فرودگاه چابهار هم قرار است بزودی در اختیار شرکت فرودگاه‌ها قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی همچنین گفت: در حال حاضر روزانه بیش از هزار پرواز عبوری از فراز آسمان ایران انجام می‌شود./صداوسیما

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا