اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتانرژیاهم اخباربازارتجارتتشکلهاشرکتهاصادرات و وارداتصادرات و وارداتصنعت و معدنصنعت ومعدننمایشگاه هانمایشگاه و رویدادتجاریهمایش و نمایشگاهویدئوچند رسانه ایگفتگو و مصاحبه

ویدئو/ رئیس هیئت مدیره شرکت فرایند انرژی اطلس و عضو استصنا: بازدیدهای سرزده مسئولین دردی از تولید دوا نمی‌کند

حمید منصوری نژاد معتقد است مسئولین با مشکلات تولید آشنا نیستند و بازدیدهای سرزده و گذرا دردی از تولیدکننده دوا نمی‌کند، باید پای صحبت‌های تولیدکنندگان بنشینند و مشکلات را لمس کنند.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولید آنلاین)، رئیس هیئت مدیره شرکت مهندسی فرایند انرژی اطلس در حاشیه بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی در خصوص فعالیت این شرکت به خبرنگار ما گفت: شرکت فرایند انرژی اطلس در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات صنایع نفت، گاز و پتروشیمی فعالیت دارد و عمده محصولاتش کولر هوایی، مبدل‌های حرارتی و مخازن تحت فشار است، ساخت تجهیزات دوار کمپرسورهای صنعتی نیز از فعالیت های جدید این مجموعه است که پیشرفت خوبی برای شرکت بوده است.

منصوری نژاد بیان کرد: در حال حاضر صادرات نداریم. وجود تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی کشور حتی صادرات به آسیا را از با دشواری‌هایی مواجه کرده است. در حال حاضر تولیدات شرکت پاسخگوی نیازمندی‌های بازار داخل است و با افزایش ظرفیت تولید، صادرات را هم در برنامه کاری این مجموعه قرار خواهیم داد.

وی در خصوص چالش‌های تولید عنوان کرد: اگر نتوانیم برای تولیدات، مواد اولیه خوب از کشورهای خارجی وارد کنیم ، به طبع قیمت تمام شده محصولات بالا می‌رود و در نتیجه صادرات هم به صرفه نخواهد بود.

منصوری نژاد عملکرد استصنا را در چند سال اخیر خوب ارزیابی کرد و گفت: از آقای ثقفی، آقای فتحی و اعضای هیئت مدیره بابت تلاش‌هایشان کمال تشکر را داریم و امیدواریم این فعالیت ها تداوم داشته باشد.

وی در خصوص خاطرنشان کرد: بازدیدهای سرزده و گذرا دردی از تولیدکننده دوا نمی‌کند، باید پای صحبت‌های تولیدکنندگان بنشینند و مشکلات را لمس کنند.

حمید منصوری نژاد در پایان گفت: از تمام کسانی که با این شرایط سخت اقتصادی تولید می‌کنند و روحیه سازندگی خود را حفظ کرده اند تشکر می‌کنم و این نویدبخش زنده بودن صنعت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا