اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتاهم اخباربانک ، بورس وبیمهبانک، بیمه و بورس

ارقام نجومی پیامک برخی بانک‌ها؛ کارمزد پیامکی سالانه به ۴۰۰ هزار تومان هم رسید

معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی در پاسخ به چرایی افزایش هزینه کارمزد پیامک تعدادی از بانک‌ها گفت: امسال اپراتورهای تلفن همراه هزینه پیامک‌ها را افزایش زیادی داده اند و به همین دلیل هزینه پیامک بانک ها هم بالا رفته است.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد (تولید آنلاین)، ارسال پیامک “کارمزد پیامک اطلاع‌رسانی ۳ ماهه” یکی از بانک‌ها در روز گذشته به دلیل رقم های بالا و البته متفاوت موجب تعجب مشتریان بانکی شد.

این بانک با ارسال این پیامک‌ها، کارمزد پیامک اطلاع‌رسانی خدمات خود را در رقم هایی بین ۴ تا ۱۰۰ هزار تومان اعلام کرده است. البته کسب اطلاع تسنیم از بانک رسالت نشان میدهد که این رقم برای مشتریان مختلف این بانک براساس تعداد تراکنش‌های حساب‌شان متفاوت است.

رقم های متفاوت و البته قابل توجه برای کارمزد پیامک ارسالی این بانک آنهم برای سه ماهه اول سال ۱۴۰۲ موجب تعجب تعدادی از مشتریان بانک رسالت شده است.

بانک رسالت در توضیح تأکید دارد:  کارمزد خدمات پیامکی بانک قرض الحسنه رسالت بر اساس تعداد تراکنش های فرستاده شده برای هر حساب محاسبه می شود؛ یعنی طبق بخشنامه بانک مرکزی و بر اساس عملکرد حساب مشتری!/تسنیم

* بانک مرکزی: بانک ها سودی از پیامک ندارند، زیان هم دارند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا