استان هاشرکتهاصنعت و معدن

از گروه کاری سیمان کرمان تقدیر شد

به گزارش سیمان خبر و به نقل از روابط عمومی شرکت سیمان کرمان، همه ساله با بررسی های دقیق صورت گرفته توسط وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی پیرامون طرح ها و پروژه های موفق و بدیع حوزه کار ، فرایند شناسایی و ارزیابی واحدهای فعال و موفق، و نیز معرفی گروه های کاری نمونه صورت می پذیرد.

در این راستا گروه کاری سیمان کرمان نیز با اجرای موفقیت آمیز پروژه های تبدیل وضعیت کوره و تولید محصولات جدید و در ادامه، اقدامات اصلاحی آسیاهای این واحد به کمک توان کارشناسان داخلی و استفاده از شیوه های مبتنی بر مهندسی معکوس توانست امتیاز لازم کسب این عنوان را احراز نموده و مورد تقدیر قرار گیرد.

باتوجه با شرایط خاص گسترش ویروس کرونا وعدم امکان برگزاری اجلاس امتنان از گروههای کاری نمونه، آیین اهداء لوح های تقدیر وتجلیل از گروه کاری نمونه سیمان کرمان توسط مدیرکل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان آقای مهندس اسماعیلی به نمایندگی از ریاست جمهور در کارخانه سیمان کرمان برگزارشد.

مهندس اسماعیلی مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان کرمان ضمن بازدید از کارخانه سیمان کرمان ودستاوردهای اخیر این کارخانه، لوح های تقدیر ریاست محترم جمهوری را به گروه کاری نمونه سیمان کرمان اهدا نمود.
ایشان درخصوص کسب این افتخار عنوان داشت: در سالهای اخیر شاهد تحولات و دگرگونی قابل توجهی در مجموعه سیمان کرمان هستیم که نوید روزهای امیدوارکننده ی آتی برای این شرکت را میدهد.

وی افزود: هر روز خبرهای خوبی از سیمان کرمان به گوش می رسد که بیانگر وجود مدیریت کوشا، پرسنل متعهد، کارشناسان باتجربه وکادرعلمی ودانش بنیان این شرکت است.

مدیرکل تعاون،کار ورفاه اجتماعی استان کرمان با اشاره به نام گذاری امسال توسط مقام معظم رهبری، رشد ورونق اقتصادی وکارآفرینی در کنار توسعه صنایع را پیروی از منویات معظم له دانست.

در ادامه مهندس وحید آرمات مدیر طرح توسعه و پروژه های سیمان کرمان ضمن تشکر از حمایت های مدیریت مجموعه و همدلی و همکاری صمیمانه پرسنل و مدیران شرکت در دستیابی به این افتخار ، همکاران تیم کاری شامل آقایان رضا فرازمند، محمدرضا رمضانی و مهدی قائدی را معرفی نموده و در خصوص مسائل فنی پروژه ها توضیحاتی را بیان داشت.

وی تصریح نمود: در اجرای پروژه ها نوآوری و خلاقیتهای قابل توجهی به کار رفته و بدون هیچگونه هزینه ارزی و با اتکا به نیروهای داخلی و با حداقل هزینه و استفاده ازمشاورین داخلی، در کمترین زمان ممکن اجرا و به بهره برداری رسیده و نتایج کیفی و کمی چشمگیری داشته اند.

از گروه کاری سیمان کرمان تقدیر شد


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا