اخباربرگزیدهاقتصادانرژیاهم اخبارشرکتهاصنعت و معدن

استفاده ۵۰ درصدی از تجهیزات ایرانی در پالایشگاه‌های پارس جنوبی

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد، احمد باهوش افزود: با توجه به استفاده ۵۰ درصدی از قطعات و تجهیزات ساخت داخل، بیشترین استفاده پالایشگاه‌های مجتمع در حوزه‌های مواد شیمیایی، قطعات و تجهیزات مکانیکی، ابزار دقیق و تجهیزات کارگاهی بوده است.

وی گفت: بومی‌سازی و معادل‌یابی ساخت داخل برای بسیاری از مواد شیمیایی خارجی که تاکنون معادل‌یابی نشده، یکی از موارد و برنامه‌های مهم مجتمع گاز پارس جنوبی است.

به گفته مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی، استفاده حداکثری از ظرفیت داخلی تولید انواع شیرآلات در سطح پالایشگاه‌های مجتمع با همکاری انجمن سازندگان صنعت نفت و استفاده حداکثری از مصوبات کارگروه ساخت بار اول معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری، برنامه‌ریزی و استفاده حداکثری از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری بوشهر از موارد مهم در مجتمع گاز پارس جنوبی است.

سرپرست مدیریت بازرگانی مجتمع گاز پارس جنوبی نیز گفت: تولیدکنندگان داخلی ما باید با استفاده از هنر، خلاقیت و ایده‌های نو، در یک فضای رقابتی سالم بتوانند به قله‌های پیشرفت دست یابند.

جواد سهیلی افزود: سازندگان داخلی باید با برنامه‌ریزی دقیق و منظم در مسیر شناسایی و رفع نیاز‌های حیاتی و کلیدی بزرگ‌ترین مجتمع گازی کشور گام بردارند و خوش بدرخشند./صدا و سیما

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا