اخباربرگزیدهاعزام هیأت تجاریاقتصاداقتصاد بین المللاقتصاد و تجارتاهم اخبارتجارتتشکلهاراه و مسکنصادرات و وارداتصادرات و وارداتصنعت و معدنصنعت ومعدننمایشگاه و رویدادتجاریهمایش و نمایشگاه

اعزام هیات اقتصادی به نمایشگاه ساختمان و معماری قزاقستان

فدراسیون صادرات انرژی و صنایع وابسته ایران در نظر دارد هیاتی از فعالین اقتصادی را به بیست و نهمین نمایشگاه ساختمان و معماری داخلی قزاقستان اعزام کند.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولید آنلاین)، فدراسیون صادرات انرژی و صنایع وابسته ایران در نظر دارد مقدمات اعزام هیاتی از فعالین اقتصادی را به بیست و نهمین نمایشگاه ساختمان و معماری داخلی قزاقستان (کزبیلد)که از ۱۵ تا ۱۷ شهریور ماه سال ۱۴۰۲ در مجموعه نمایشگاهی آتاکنت آلماتی برگزار می شود فراهم آورد. در این راستا مذاکراتی نیز برای انجام جلسات و ملاقات هایی با مقامات و بازرگانان محلی از جمله اتاق بازرگانی استان آلماتی، شهرداری آلماتی و سازمان سرمایه گذاری قزاقستان (KazInvest) در حال انجام است.

گفتنی است این نمایشگاه از سال ۱۹۹۴ میلادی (۱۳۷۳ خورشیدی) در آلماتی قزاقستان برگزار شده و بزرگترین نمایشگاه در نوع خود در منطقه آسیای مرکزی است. در بیست هشتمین نمایشگاه (۲۰۲۲) تولید کننده گان مصالح ساختمانی، تجهیزات و ابزار، کاشی و سنگ، تکنولوژی های مربوط به در و پنجره، داخلی و مصالح نازک کاری از سی و هفت کشور جهان در این نمایشگاه شرکت داشته اند.

بر اساس این گزارش، بیش از شصت برنامه متنوع در قالب سمینار، کارگاه، میزگرد، B2B، و معرفی محصولات شرکت کنندگان در این نمایشگاه تدارک دیده شده است.

لازم به ذکر است با توجه به شکوفایی بخش ساختمان در قزاقستان و اسیای مرکزی، حضور فعال و مشارکت بخش پویای صنعت ساختمان ایران در این نمایشگاه علاوه بر فراهم کردن فرصت های نفوذ به بازار در حال رشد قزاقستان، همکاری و دسترسی به بازارهای روسیه را نیز مقدور می سازد.

علاقمندان جهت ثبت نام و یا اطلاعات بیشتر به شماره ۰۲۱۸۸۷۰۷۳۳۵ و یا ۰۹۳۷۳۸۴۴۹۳۷ تماس حاصل فرمایند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا