اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتاهم اخبارتشکلهاصنعت و معدنصنعت ومعدنلوازم خانگی

اولین مجمع عادی (سالانه) کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار لوازم خانگی برگزار شد

مجمع عادی (سالانه) کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار لوازم خانگی، ۳۱ تیرماه سال جاری در دفتر انجمن صنایع لوازم خانگی ایران با حضور جمعی از اعضاء کانون برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولیدآنلاین)،در ابتدای نشست مجمع، مهدی قنادان، رئیس هیات مدیره کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار لوازم خانگی ایران اقدام به ارائه گزارش عملکرد یکساله کانون کرد.

وی در ادامه به موضوع نحوی فعالیت وب‌سایت کانون پرداخت و از برگزاری دو دوره رویداد توسعه فناوری و نوآوری لوازم خانگی (هاتک) همزمان با نمایشگاه هامکس ۲۱ و ۲۲ خبر داد.

حضور در یازدهمین کنفرانس مدیریت نوآوری و فناوری و بررسی چالش‌های فناورانه صنعت لوازم خانگی، حضور کانون در سومین نمایشگاه تقاضا ساخت و تولید ایرانی (تستا)، احصاء ۸۹ نیاز فناورانه در صنعت، عقد تفاهمنامه با دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، برگزاری نشست‌های تخصصی همزمان با دومین رویداد توسعه فناوری و نوآوری در صنعت لوازم خانگی (هاتک)، رونمایی از محصولات نوآورانه صنعت لوازم خانگی و … از جمله اقدامات این کانون در طول یکسال فعالیتش بود که توسط رئیس هیات مدیره کانون تشریح شد.

پس از آن فرهاد کیایی، خزانه‌دار، به بیان مسائل مالی و بررسی صورت‌های مالی پرداخت و سپس بازرش قانونی کانون گزارش خود را در خصوص صورت‌های مالی قرائت کرد.

در انتها جلسه انتخابات بازرس اصلی و بازرس علی‌البدل برگزار شد که آقایان سام ادیب به عنوان بازرس اصلی و فرشاد براتی به عنوان بازرش علی‌البدل کانون انتخاب شدند.

در انتها لازم به ذکر است که کانون‌ هماهنگی دانش، صنعت و بازار صنایع لوازم خانگی ایران، با هدف تقویت ارتباط میان لوازم خانگی و مراکز علمی، پژوهشی و فناوری، به منظور تحقق نقشه جامع علمی کشور، موفق شد در اسفندماه سال ۱۴۰۰ مجوز اخذ کند و در نهایت در خردادماه سال ۱۴۰۱ ثبت رسمی شد./ایلنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا