تجارت

بازرسی از ۳۴ هزار انبار و مرکز نگهداری کالا در کشور

به گزارش روز سه‌شنبه از سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان؛ «سید مجتبی سجادی» با اشاره به اقدامات انجام شده این سازمان در بازرسی از انبارها طی اردیبهشت‌ماه سال جاری اظهار داشت: بر این اساس در این بازه زمانی، تعداد ۳۴ هزار و ۲۴۶ مورد بازرسی از واحدهای انبار، و مراکز نگهداری کالاها توسط بازرسان سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور صورت گرفته است که منجر به تشکیل ۴ هزار و ۴۹۱ فقره پرونده برای واحدهای متخلف شده است.

سجادی اعلام کرد: کالاهای مکشوفه شامل کالاهای اساسی از جمله برنج، چای، روغن نباتی، شکر، تخم‌مرغ، انواع شوینده، لوازم‌خانگی کاغذ و … به ارزش بیش از ۱۳۵ هزار و ۴۴ میلیارد ریال است.

این در حالی است که بر اساس آمار ثبت شده از فعالیت بازرسان استان‌های سراسر کشور، از ابتدای سال جاری تاکنون، جمعاً بالغ بر ۶۶ هزار و ۴۶۷ مورد بازرسی از انبارها و مراکز نگهداری کالا صورت‌گرفته که منتج به تشکیل ۹ هزار و ۸۹ فقره پرونده تخلف به ارزش بیش از ۱۳۷ هزار و ۴۶۰ میلیارد ریال شده است.

وی تصریح کرد: هموطنان کمافی السابق می‌توانند از طریق شماره تلفن ۱۲۴ یا سامانه دریافت و رسیدگی به شکایات این سازمان در سراسر کشور، تخلفات اقتصادی را منعکس نمایند تا بر اساس قانون برخورد بازدارنده با متخلفان انجام پذیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا