اهم اخبارخودروصنعت و معدن

تولید خودروهای به‌روز و کم‌مصرف تا ۲ سال آینده

به گزارش خبرنگار اقتصادی ، «سید رضا فاطمی‌امین» امروز (یکشنبه) در جریان شانزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو در جمع خبرنگاران افزود: همان‌طور که از ابتدای آغاز به کار در وزرات صنعت، معدن و تجارت وعده کرده بودم ۱۰ پروژه در صنعت خودرو تعریف شده که اجرای آنها از دو ماه پیش آغاز شده و با زمان‌بندی مناسب در حال پیشرفت است.

وی با بیان اینکه منکر بدهی‌های صنعت خودرو به قطعه‌سازان و زیان‌انباشته بالای آنها نیستیم، ادامه‌داد: در چند بخش در حال انجام کار هستیم که از جمله آنها مدیریت جریان نقدینگی خودروسازان، کاهش هزینه‌های سربار آنها و همچنین اصلاح ساختار مالی شرکت‌هاست.

فاطمی‌امین خاطرنشان‌کرد: با این وجود نوید می‌دهیم که برنامه‌های طراحی شده برای اصلاح صنعت خودرو به خوبی در حال انجام است و همه تعهدات ما در این صنعت اجرایی خواهد شد.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو امروز با حضور حدود ۵۰۰ شرکت بزرگ قطعه سازی داخلی و خارجی از کشورهای چین، ترکیه، هند، آلمان و ایتالیا، همچنین خودروسازان، قطعه‌سازان و شرکت‌های بزرگ و کوچک داخلی آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه در ۱۰ سالن و نزدیک به ۲۵ هزار متر فضای نمایشگاهی افتتاح شده که از امروز به مدت چهار روز (تا ۱۹ آبان ماه) آماده استقبال از صنعتگران و علاقه‌مندان است.

زمینه فعالیت مشارکت کنندگان، قطعات و مجموعه‌های خودرو، ماشین آلات و تجهیزات قطعه‌سازی، تحقیقات و طراحی مهندسی، مواد اولیه و تجهیزات جانبی خودرو، بازرگانی و خدمات پس از فروش، لوازم تزئیناتی خودرو، تعمیر و نگهداری خودرو است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا