اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتاهم اخبارتشکلهاجامعه و سلامتسلامتشرکتهاصنعت و معدنصنعت ومعدننمایشگاه و رویدادتجاری

حضور ۴۲۷ شرکت داخلی در نمایشگاه دارو و صنایع وابسته

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی دارو و صنایع وابسته (ایران فارما) با حضور ۴۲۷ شرکت داخلی از پنجم تا هفتم مهر ماه در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولید آنلاین)، آقای محمد عبده‌زاده رئیس کمیسیون اقتصاد سلامت اتاق تهران از حضور ۷۰۹ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه بین‌المللی دارو و صنایع وابسته خبر داد و گفت: در این نمایشگاه ۴۲۷ شرکت داخلی و ۲۸۲ شرکت خارجی آخرین دستاورد‌ها و زیرساخت‌های صنعت داروسازی، مواد اولیه، ماشین‌آلات و فناوری‌های نوین این صنعت را عرضه خواهند کرد.

عبده زاده این نمایشگاه را کارنامه یکساله صنعت داروسازی عنوان کرد و افزود: علاوه بر بُعد تجاری، برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های دو و چند جانبه به منظور ارائه خدمات و مشاوره به فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان در هشتمین نمایشگاه دارو و صنایع وابسته برنامه ریزی شده است.

براین اساس؛ در دومین روز از برگزاری این نمایشگاه (۶ مهر)، میزگرد بررسی و ارزیابی برنامه هفتم توسعه در حوزه دارو و سلامت با حضور رؤسای کمیسیون اقتصادی و صنایع و معادن مجلس از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۰۰ در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی دارو و صنایع وابسته (ایران فارما ۱۴۰۲) فردا ساعت ۱۰:۳۰ در شبستان مصلی امام خمینی (ره) با حضور مسئولان وزارت صمت، بهداشت، معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور، اتاق بازرگانی تهران و متولیان و متخصصان صنعت داروسازی افتتاح و به مدت ۳ روز در مصلای امام خمینی (ره) تهران برپاست./خبرگزاری صدا و سیما

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا