اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتانرژیاهم اخبارتجارتتشکلهاصنعت و معدنصنعت ومعدن

حمید حسینی خطاب به اعضا هیات نمایندگان اتاق بازرگانی :اتاق خانه شماست

در کشور چون احزاب سیاسی قدرتمند نداریم، اتاق حزب اقتصادی کشور است و می‌تواند خلأ احزاب و نداشتن ایده ، برنامه ودیده بان را پدر کشور چون احزاب سیاسی قدرتمند نداریم، اتاق حزب اقتصادی کشور است و می‌تواند خلأ احزاب و نداشتن ایده ، برنامه ودیده بان را پر کند.ر کند.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولیدآنلاین)، سخنگوی اتحادیه صادرکنندگان نفت، گاز و پتروشیمی و عضو اتاق بازرگانی ایران گفت: در کشور چون احزاب سیاسی قدرتمند نداریم، اتاق حزب اقتصادی کشور است و می‌تواند خلأ احزاب و نداشتن ایده ، برنامه ودیده بان را پر کند. لذا تا زمانیکه در انتخابات هیات رییسه به فرد وتیم اصلح رای ندهید نتیجه همین وضع موجود خواهد بود.

حسینی بیان کرد: اگر اعتقاد به ارتقای جایگاه وسهم بخش خصوصی در اقتصاد هستید و به دنبال این هستید که اتاقی داشته باشید که به کشور کمک کند و از منافع مردم وبخش خصوصی دفاع کند، راه این است که حضور هوشمندانه در انتخاب هیات رییسه داشته باشید. یعنی نه‌تنها رای بدهید بلکه سایر اعضا هیات نمایندگان را تشویق نمایید که به افراد توانمند، خوشنام واستخوان دار رای دهند.

این فعال صنعت نفت کشور عنوان کرد: اتاق در این سال‌ها از افراد توانمند شرکت‌های بزرگ و افراد صاحب‌نام خالی شده و اتاق از نظر حیثیتی وجایگاه لطمه خورده است.

وی خاطرنشان کرد: هیات رییسه اتاق ایران خیلی می‌تواند در بازسازی اتاق موثر باشد و به همراه نمایندگان اتاقها وتشکل ها با هم افزایی بر اقتصاد کشور تاثیرگذار باشند وجایگاه‌هایی که در حاکمیت بر مبنای قوانین مجلس به اتاق واگذار شده حداکثر بهره برداری را به عمل اورند.لازمه این کار تعیین نمایندگانی است که بتوانند حضور قابل قبولی در مجامع حاکمیتی داشته باشند.

حمید حسینی در پایان گفت: قطعا ما می توانیم با توانمند سازی تشکل ها وبهبود فضای کسب وکار کشور را از این وضعیت خارج کنیم اتاقی را با حداکثر اعضا و با استفاده از ظرفیت همه تشکل‌ها و اتاق‌های مشترک و اعضای اتاق‌های شهرستانی داشته باشیم و با استقرار اصول حکمرانی خوب خصوصا حاکمیت قانون، شفافیت، پاسخگویی، مشارکت اعضا اتاق را بهمراه داشته باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا