اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتتجارتتشکلهاصادرات و وارداتصنعت و معدنصنعت ومعدن

رئیس اتاق بازرگانی: در ٨ ماه گذشته روند فعالیت‌های اتاق بازرگانی و دولت متوقف نشد

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با بیان اینکه در هشت ماه گذشته روند فعالیت‌های اتاق بازرگانی و دولت متوقف نشد، گفت: نشست امروز برای حل مشکلات عوارض معدنی و کالاهای خام برگزار و برای رفع این مشکل که برای صنعت کشور بازدارنده بود، تدابیری اندیشیده شد.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولید آنلاین)، صمد حسن زاده در حاشیه صد و هجدهمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مجدد جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی پس از هشت ماه، اظهار کرد: بخش خصوصی طی ماه‌های گذشته مطابق برنامه‌های سابق فعالیت خود را ادامه داد اما با تثبیت حضور هیات رئیسه دوره دهم تعاملات دوسویه با دولت افزایش خواهد یافت. در اصل اتاق بازرگانی ایران در این مدت تلاش‌های خود را برای حل مشکلات انجام می‌داد اما جلسات حضوری با نمایندگان دولت انجام نمی‌شد.

وی با تاکید بر اینکه در هشت ماه گذشته توقفی در روند فعالیت های اتاق بازرگانی ایران و دولت به وجود نیامده بود، گفت: در این مدت تلاش‌های اتاق ایران در همه مسائل انجام می‌گرفت و مسائل بخش خصوصی به صورت بررسی و کارشناسی شده به دولت ارائه می‌شد.

حسن زاده همچنین گفت: اتاق بازرگانی ایران همیشه برنامه‌های خود را دنبال کرده و از این پس با تثبیت هیات رئیسه دوره دهم تعاملات خود را با دولت افزایش خواهد داد تا توسعه فعالیت‌ها با سهولت پیگیری شود.

به گفته وی نشست امروز برای حل مشکلات عوارض معدنی و کالاهای خام با حضور وزیر اقتصاد و نمایندگان اتاق های بازرگانی برگزار شد و برای رفع این مشکل که برای صنعت کشور بازدارنده بود، تدابیری اندیشیده شد.

رئیس اتاق بازرگانی ایران افزود: مقرر شد جلسه‌ای با نمایندگان بخش خصوصی همراه با وزرای مربوطه برگزار شود تا پیشنهادات دیگری ارائه و اقدامات لازم انجام شود./ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا