اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتاهم اخبارتجارتتشکلهاخودروشرکتهاصنعت و معدنصنعت ومعدن

رئیس اتحادیه آهنگران و صنعتگران خودرو تهران: دولت از طریق درگاه برای متقاضیان جواز صادر می کند بدون اینکه اتحادیه در جریان باشد

جواد برازنده گفت: متاسفانه این صنف با چالش های زیادی دست و پنجه نرم می کند وشوربختانه رانت،باند،لابی گری و تخلف شده آفت کار ما و پلیس راهور و اداره صنعت و معدن هر کدام به نوعی در روند کار ما اخلال ایجاد می کنند.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد (تولید آنلاین)، جواد برازنده رئیس اتحادیه آهنگران و صنعتگران خودروتهران گفت: اتحادیه آهنگران و صنعتگران خودرو تهران از سال ۱۳۲۱ فعالیت خود را آغاز کرده است و ۸۱ سال سابقه کار این اتحادیه است.

با حدود ۲۶ رسته و زیر مجموعه که اکثر آنها شرکتها و بنگاه های تولیدی بزرگ و مهمی هستند. برازنده در خصوص چالش ها و مشکلات پیش روی اتحادیه گفت: متاسفانه این صنف با چالش های زیادی دست و پنجه نرم می کند وشوربختانه رانت،باند،لابی گری و تخلف شده آفت کار ما و پلیس راهور و اداره صنعت و معدن هر کدام به نوعی در روند کار ما اخلال ایجاد می کنند.

صدور مجوز جرثقیل بر عهده این اتحادیه است و هیچ ارگان یا نهادی حق دادن مجوز ندارد اما پلیس راهور اقدام به صدور جواز و کارت ویزیت می کند. این در حالی است که اتحادیه از طرف مرجع ذیصلاح قضایی حکم عدم صدور کارت و جواز از طرف سایر نهادها را داراست اما هیچ کس به این مهم توجه نمی کند و کار خودشان را انجام می دهند.

وی افزود: متاسفانه موازی کاری ها در تقابل با اتحادیه باعث مشکلات زیادی در روند کاری ما شده است و بخاطر تخلف ارگانها ی دیگر، ما باید پاسخگو باشیم که متاسفانه برخی از سازمان ها به نام اتحادیه کارهای خودشان را پیش می برند حتی برخی از نهاد ها و سازمان ها که بنام ما کار می کنند و دستور قضایی مبنی بر ترک فعل هم گرفته اند.

 صدور مجوز برای فعالان صنف بدون اطلاع ما عدم نظارت را در پی دارد . ما چگونه باید متوجه بشویم که چه کسی در کجا مشغول به کار است تا بر آن نظارت داشته باشیم./ایلنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا