اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد بین المللاقتصاد و تجارتتجارتصادرات و وارداتصنعت و معدنصنعت ومعدننمایشگاه و رویدادتجاری

رئیس سازمان توسعه تجارت: توافق‌نامه تجارت آزاد ایران و اوراسیا دی ماه اجرا می‌شود

رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: ماه آینده با حضور سران اتحادیه اوراسیا در روسیه توافق‌نامه تجارت آزاد بین ایران و سایر کشورهای عضو اتحادیه اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد (تولید آنلاین)،مهدی ضیغمی رئیس سازمان توسعه تجارت و معاون وزیر صمت گفت: همکاری با کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا در دستور کار این وزارت خانه و از برنامه های وزارت صمت از سال ۱۴۰۰ بوده است.

او گفت: نمایشگاه فرصت مناسبی فراهم آورده که تجار و بازرگانان کشورهای مختلف با آشنایی کامل از ظرفیت های اقتصادی و تجاری یکدیگر بتوانند پس از امضای موافقت نامه مذکور سطح همکاری های تجاری را گسترش دهند.

ضیغمی از توافق نامه تجارت آزاد ایران و اوراسیا خبر داد و گفت: ماه آینده با حضور سران اتحادیه اوراسیا در روسیه توافق نامه تجارت آزاد اوراسیا بین ایران و سایر کشورها انجام می‌شود.

او گفت: این نمایشگاه که تجلی گر همکاری خوب کشور ها در چارچوب پیمان های منطقه ای است در فضایی بالغ بر ۹ هزار متر مربع که شامل ۷هزار متر مربع برای شرکت های ایرانی و ۲هزار متر مربع برای شرکت های خارجی است برگزار می شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه توسعه مناسبات تجاری و اقتصادی کشور ها نیازمند حل برخی مشکلات در حوزه های زیر ساختی است./باشگاه خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا