اخباربرگزیدهانرژیاهم اخبارشرکتهاصنعت و معدنفن آوری و ارتباطاتویدئوچند رسانه ای

رئیس هیئت مدیره شرکت انتقال امواج نوری برنا:واردات محصولات خارجی بدون کیفیت و قیمت پایین،بلای جان تولیدات با کیفیت ایرانی است + ویدئو

دکتر میثم عطارزادگان، رئیس هیئت مدیره شرکت انتقال امواج نوری برنا در حاشیه بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ گفت:این شرکت از سال ۱۳۹۴ در حوزه اجرایی و تامین تجهیزات در بخش مخابرات فعالیت داشته که از سال ۱۳۹۶ به صورت تخصصی در تولید تجهیزات مخابرات ورود کرده و اکنون که در سال ۱۴۰۲ هستیم ، سهم خوبی از بازار را پشتیبانی می کند.

وی افزود: با توجه به برنامه ای که وزارت ارتباطات برای تامین بیست میلیون پورت سرویس های FTTH که برای مشترکین خانگی در نظر گرفته، شرکت برنا در صدد این بود که قسمتی از این موضوع را پوشش دهد که با همکاری خیلی نزدیک با اف سی پی هایی که در این حوزه هستند توانستیم سهم خوبی را در این حوزه داشته باشیم و امیدواریم ادامه دار باشد.

رییس هیئت مدیره شرکت برنا یکی از برنامه ای این شرکت را از سرگیری صادرات محصولات خود عنوان کرد و افزود : این پروزه از همین رویداد “نمایشگاه الکاپ” استارت خورده است که با جلسات b2b با هیئت های روسی و سوری و مسئولینی که از وزارت ارتباطات عراق تشریف آورده اند ، داشتیم.

عطارزادگان چالش این صنعت را حمایت از تولید داخل دانست و گفت: قسمتی از فعالیت شرکت برنا تولید تجهیزات پسیو فیبر نوری است، همواره به مسئولین گفته ایم تجهیزات وارداتی ما را اذیت می کند چرا که محصولات ما با کیفیت بیشتر و رقابت پذیر است ولی متاسفانه وقتی اسم جنس خارجی می آید محصولات به مراتب کیفیت پایین و قیمت های خیلی پایین و غیر رقابتی توزیع می شود و در کشور توزیع می شود.

وی کیفیت نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲ را خوب ارزیابی کرد و گفت: این نمایشگاه پتانسیل خوبی برای توسعه صادرات دارد و امسال نیز بازدیدها تخصصی تر از قبل است که این برای تولیدکنندگانی که مثل ما در حوزه تخصصی فعالیت می کنند بهتر است .

رئیس هیئت مدیره شرکت برنا در پایان گفت: درخواستی که داریم شرکتهای جوان و خلاق از مسئولین، وزارت خانه های ، سازمان نصر و… حمایت شویم، این حمایت باعث دلگرمی تولیدکنندگان می شود و اتفاق خوبی را برای صنعت کشور رقم می زند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا