اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتتجارتتشکلهاصادرات و وارداتصادرات و وارداتصنایع معدنیصنعت و معدنصنعت ومعدن

رشد ۳ درصدی تولید شمش فولاد

تولید ماهه شمش فولاد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد سه درصدی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولید آنلاین)، به نقل از انجمن فولاد، در این مدت تولید انواع محصولات فولادی نیز حدود ۲۵ صدم درصد افزایش یافت.

 شرکت‌های فولادی از ابتدای فروردین تا پایان آذر، با تولید ۲۴ میلیون و ۴۹۲ هزار تن «شمش فولاد» به رشد ۳ درصدی دست یافته اند و رشد حدود ۲۵ صدم درصدی با تولید ۱۶ میلیون و ۶۲۶ هزار تن «انواع محصولات فولادی» را رقم زده اند.

میزان تولید شمش و محصولات فولادی در مقایسه با سال گذشته، ۲۳ میلیون و ۷۸۶ هزار تن «شمش» و ۱۶ میلیون و ۵۸۶ هزار تن «محصولات فولادی» بوده است.

همچنین میزان تولید «گندله سنگ آهن» در ۹ ماهه امسال با ۱۰ درصد افزایش به ۴۴ میلیون و ۸۴۳ هزار تن و میزان تولید «آهن اسفنجی» با ۶.۵ درصد افرایش به ۲۸ میلیون و ۸۸ هزار تن رسید که در مقایسه با سال گذشته، ۴۰ میلیون و ۸۳۸ هزار تن «گندله» و ۲۶ میلیون و ۳۷۰ هزار تن «آهن اسفنجی» تولید شده است.

صادرات شرکت‌های فولادی از ابتدای فروردین تا پایان آذر، ۵ میلیون و ۶۲۱ هزار تن «شمش» با رشد ۷.۶ درصدی و ۲ میلیون و ۴۷۷ هزار تن «انواع محصولات فولادی» با رشد حدود یک درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بوده است.

همچنین در ۹ ماهه امسال، ۷ میلیون و ۲۲۴ هزار تن «گندله» با رشد ۹۷ درصدی و یک میلیون و ۲۱۴ هزار تن «آهن اسفنجی» با رشد ۹۳ درصدی صادر شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا