اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتاهم اخبارتجارتتولید دانش بنیانصنعت و معدنصنعت ومعدننمایشگاه و رویدادتجاری

سومین رویداد ملی صنعت دانش بنیان با محوریت صنایع کوچک

سومین رویداد ملی صنعت دانش‌بنیان با محوریت صنایع کوچک و زیست بوم فناوری، ۷ دی ماه در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولید آنلاین)؛ این رویداد ملی با حضور وزرای صمت، علوم، نیرو، معاون علمی و فن‌آوری رئیس جمهور به میزبانی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برگزار خواهد شد. 

بابک احمدی؛ رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) در خصوص برگزاری دومین رویداد صنعت دانش بنیان می‌گوید: هدف اصلی ما از برگزاری این همایش، جریان سازی در بدنه دولتی و خصوصی در خلق ایده‌ها، عملیاتی کردن آن و در نهایت تجاری سازی و صنعتی سازی است.

معاون وزیر صمت افزود: ایدرو فضا‌های صنعتی و زیرساخت‌ها را در اختیار شرکت‌های دانش بنیان قرار داده و برای رسیدن آن‌ها به بلوغ، تجاری سازی می‌کند؛ امیدواریم این حمایت‌ها تبدیل به جریان‌سازی و ایده‌ها تبدیل به محصولات فناورانه شود.

همچنین حمید بازارگان معاون صنایع پیشرفته سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در این باره گفت: اتصال شرکت‌های دانش بنیان با صنایع بزرگ از اهداف برگزاری این همایش است.

براساس این گزارش؛ نخستین رویداد ملی صنعت دانش بنیان به همت سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) ۶ مهر و دومین رویداد ملی صنعت دانش بنیان با عنوان «انقلاب صنعتی چهارم و صنعت شهر هوشمند» به میزبانی سازمان مدیریت صنعتی دوم آذرماه برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا