اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتتجارتتشکلهاصنعت و معدنصنعت ومعدنلوازم خانگینمایشگاه و رویدادتجاری

سومین همایش تجلیل از چهره‌های ماندگار و پیشکسوتان صنایع لوازم خانگی ایران برگزار می‌شود

سومین همایش تجلیل از چهره‌های ماندگار و پیشکسوتان صنایع لوازم خانگی ایران در هتل استقلال تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولید آنلاین)، سومین همایش تجلیل از چهره‌های ماندگار و پیشکسوتان صنایع لوازم خانگی ایران با حضور اعضای انجمن صنایع لوازم خانگی ایران و پیشکسوتان این صنعت و مسئولان اتاقهای بازرگانی ایران و تهران و برخی از مقامات وزارت صنعت، معدن و تجارت و دیگر نهادها و سازمانهای مرتبط با این صنعت برگزار می شود.

دبیر انجمن ملی صنایع لوازم خانگی ایران در خصوص برگزاری این مراسم، گفت: انجمن ملی صنایع لوازم خانگی ایران سومین سال متوالی است که همایش تجلیل از چهره‌های ماندگار و پیشکسوتان صنعت لوازم خانگی را برگزار می‌کند. وی با اشاره به این مهم که در این مراسم از ۹ تن از پیشکسوتان این صنعت تجلیل شایسته به عمل خواهد آمد، افزود: در این مراسم با گریزی کوتاه به مراسم دو سال گذشته، یاد دوستان در گذشته را نیز گرامی خواهیم داشت.

این مقام مسئول با بیان اینکه علاوه بر حضور کامل اعضای هیات مدیره انجمن، میزبان مسئولانی از دستگاه‌های اجرایی از جمله وزارت صمت، سازمان توسعه تجارت، اتاقهای بازرگانی ایران و تهران، مجمع تشخیص مصلحت نظام و سایر ارگان‌های مرتبط با صنعت در این همایش هستیم، تصریح کرد: هم‌افزایی بخش‌های اجرایی و تولیدی یکی از اهداف انجمن در برگزاری این همایش است.

وی با اشاره به اینکه مسائل جاری صنعت لوازم خانگی با درخواست انجمن از سوی سخنرانان مورد توجه قرار خواهد گرفت، ابراز داشت: این همایش فرصتی است تا تولید کنندگان لوازم خانگی و صاحبان صنایع از نزدیک با مسئولان اجرایی به واکاوی مشکلات و مسائل و سیاست‌های وزات صمت و خود بپردازند.

در همایش سوم تجلیل از پیشکسوتان صنایع لوازم خانگی ایران مقرر است تا از پدید آورندگان مجلد “بازآفرینی یک صنعت” که منضم به سند سیاستی صنعت لوازم خانگی با تمرکز بر گروه های کالایی انرژی بر، غیر انرژی بر و اجزاء و قطعات است و به همت پژوهشگران و محققان بنیاد علمی توسعه مهندس محسن خلیلی (پدر صنعت ایران) گردآوری شده تجلیل شایسته صورت بگیرد، موضوع دیگری بود که هاشمی به آن پرداخت و گفت: در این همایش کتاب “اطلس جامع لوازم خانگی”دومین اثر این بنیاد نیز رونمایی خواهد شد.

وی با ابراز امیدواری به ادامه برگزاری چنین گردهمایی‌هایی در صنعت لوازم خانگی، تصریح کرد: رسالت انجمن به عنوان بزرگ‌ترین تشکل این صنعت، وظایفی دارد تا با معرفی بزرگان این صنعت از فراموشی آنان جلوگیری کند و این گونه به وظیفه معنوی خود جامه عمل بپوشد.

لازم به ذکر است، در مراسم تجلیل از چهره‌های ماندگارو پیشکسوتان صنایع لوازم خانگی ایران ۹ نفر از چهره‌های ماندگار با اهدای لوح یادبود، تکریم خواهند شد./آهام ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا