اهم اخبارتجارتدارویی، آرایشی و بهداشتیشرکتها

شرکت پدیده شیمی غرب صادرکننده نمونه ملی سال ۱۴۰۰ شد

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد، آئین بیست و پنجمین همایش روز ملی صادرات با حضور آقایان محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور، دکتر محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور، معاون علمی و فناوری رئیس‌ جمهور دکتر سورنا ستاری، وزیر صنعت، معدن و تجارت دکتر سید رضا فاطمی امین و جمعی از مسئولین و فعالان اقتصادی کشور در سالن همایش‌های خلیج فارس نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد. 


در این مراسم معاون اول رئیس جمهور و معاونین اقتصادی و علمی و فناوری ریاست جمهوری، پس از ایراد سخنرانی به تجلیل از صادرکنندگان نمونه کشور پرداختند و هدایایی را به رسم قدردانی به ایشان اعطاء کردند که در این بین شرکت پدیده شیمی غرب به پاس تلاش‌های مستمر و مؤثر در گسترش صادرات کشور به عنوان صادرکننده نمونه ملی سال ۱۴۰۰ نائل آمد.  

شایان ذکر است شرکت پدیده شیمی غرب در حالی به این افتخار دست یافت که پرونده فعالیت‌های حدود ۵۰۰ واحد، صادرکننده تحت بررسی دقیق قرار گرفته بود.

گفتنی است شرکت پدیده شیمی غرب از شرکت های زیرمجموعه گروه صنعتی گلرنگ است در سال ۱۳۹۱ با هدف تولید محصولات سولفوناسیون تأسیس شد. با تکیه بر دانش مدیران این شرکت و تلاش بی وقفه کارکنان، این کارخانه با ظرفیت سالانه ۱۶۵۰۰ تن، در مهر ماه سال ۱۳۹۲ به بهره برداری رسید و با توجه به کیفیت بالای محصولات تولیدی، خیلی سریع مشتریان وفاداری را جذب کرد. در فاز دوم، تولید پودر شوینده با ظرفیت سالانه ۵۰۰۰۰ تن و واحد سولفوناسیون با ظرفیت ۱۳۲۰۰ تن در دستور کار قرار گرفت که در حال حاضر هر دوی این واحدها فعال هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا