اقتصاد

شریعتمداری: چه جریانی از توهین به منتخب مردم سود می‌برد؟

به گزارش روز شنبه ، «محمد شریعتمداری» در واکنش به توهین به رییس‌جمهوری از سوی برخی شرکت‌کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن در یکی از شهرهای کشور در توییتی، نوشت: اهانت‌های مکرر به رییس جمهوری، بارها موجب ورود صریح رهبری معظم انقلاب به رعایت #ادب_اسلامی شد. چرا گوش شنوایی نیست؟

وی افزود: چه جریانی از توهین به منتخب مردم سود می‌برد؟ امیدی به برخورد با اهانت کنندگان هست؟
براساس این گزارش، همزمان با راهپیمایی ۲۲ بهمن که انتظار می‌رفت روز وحدت و انسجام و همبستگی ملی باشد، عده‌ای بدون توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم پرهیز از بی‌ادبی و هتاکی علیه رییس جمهوری مقام دوم کشور شعار دادند. این رفتار نابخردانه با واکنش‌های جدی از سوی شخصیت‌های سیاسی مواجه شده است و خواهان برخورد قوه قضائیه با این افراد شده‌اند.

جمشید انصاری معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور نیز در توئیتی در این باره نوشت: اهانت به رئیس جمهوری، آن‌هم در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی که مردم علی رغم تحمل مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم های ظالمانه، ندای وحدت و همدلی و دفاع از ارزش‌های انقلاب خود سر می‌دهند سزاوار برخوردجدی مراجع قانونی است تا بیش از این شاهد شکستن حریم‌ها و سقوط ارزش‌های اخلاقی جامعه نباشیم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا