اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتاهم اخبارتجارتصادرات و وارداتصادرات و وارداتصنعت و معدننساجینمایشگاه و رویدادتجاری

صنعت پوشاک یک صنعت اشتغال آفرین با حداقل میزان سرمایه است

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد، محسن گرجی در حاشیه بازدید از زاگرس پوش بروجرد که سوم دی‌ماه صورت گرفت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: زاگرس پوش یکی از بهترین و خوشنام‌ترین مجموعه صنعتی تولید پوشاک ایران است که امروز بازدیدی با هدف شناسایی ظرفیت‌ها و رفع مسائل انجام شد.

وی تصریح کرد: مجموعه زاگرس پوش طرح توسعه‌ای دارد که با تمام توان در هماهنگی خرید ماشین‌آلات و وام‌هایی که در وزارت صنایع می‌تواند در نظر بگیریم حمایت خواهیم کرد.

مدیرکل دفتر صنایع منسوجات و پوشاک وزارت صمت خاطرنشان کرد: در قالب وام‌های مختلف از جمله تأمین مالی زنجیره‌ای و ماده تبصره ۱۸، در دفتر صنایع منسوجات و پوشاک ما راهبرد توسعه بازارهای صادراتی خواهیم داشت.

گرجی اضافه کرد: اول تا چهارم اسفندماه با حمایت وزارت صنایع ما پاپیون مشترک در روسیه خواهیم داشت نمایشگاه پوشاک روسیه یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین‌ نمایشگاه‌های پوشاک است که امیدواریم صنعتگران ما در این نمایشگاه بتوانند در بازار بسیار مستعد روسیه ورود پیدا کنند.

وی با بیان اینکه امید می‌رود در بازدیدهای بعد بازارهای جدیدی برای مجموعه زاگرس پوش در سطح منطقه‌ای ایجاد شده باشد و هم طرح توسعه آن راه‌اندازی شده باشد، افزود: صنعت پوشاک یک صنعت اشتغال آفرین با حداقل میزان سرمایه است.

مدیرکل دفتر صنایع منسوجات و پوشاک وزارت صمت بیان کرد: حدود ۷۰۰ مجموعه تولیدکننده پوشاک صنعتی و حدود ۳۰۰ هزار واحد صنفی، تولیدی و توزیعی داریم.

گرجی ادامه داد: در کل صنعت پوشاک مجموعه صنعتی‌ها، صنفی، تولید و توزیعی حدود یک میلیون نفر در زنجیره نساجی و پوشاک و توزیع مشغول به کار هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا