صنعت و معدن

طرح خدمات و امداد نوروزی ۱۴۰۱ سایپا آغاز شد

این طرح در همه شهرها و محورهای کشور اجرایی می‌شود که یک هزار و ۷۰۰ مرکز خدمات پس از فروش به همراه پنج هزار نفر در این طرح مشارکت دارند.
همچنین ۹۴۰ نمایندگی واحد سیار و ثابت امدادی به صورت کشیک در طرح امدادی فعال خواهند بود، مرکز پیام شرکت سایپا با شماره ۰۹۶۵۵۰ به صورت شبانه‌روزی در طول طرح به خودروهای گروه سایپا و غیرگروه سایپا به خدمت خواهد پرداخت و سرویس های ادواری خودروها با شماره ۸۴۴۴۴ به هموطنان ارائه خواهد شد.
در مراسمی که به همین مناسبت در شرکت سایپا یدک برگزار شد، “علیمردان عظیمی” رئیس هیات مدیره سایپا گفت: ارائه خدمات در طرح نوروزی باید درست و به‌موقع انجام شود؛ در این راستا قطعات و تجهیزات پرمصرف باید در همه واحدهای سیار و ثابت موجود باشد.
وی خواستار نظارت واحدهای بازرسی و حراست بر نرخ ارائه خدمات به خودروهای گروه سایپا و غیره سایپا در این طرح شد و تاکید کرد: خدمات در طرح نوروزی باید صادقانه بوده و از روی رفع تکلیف نباشد.

عظیمی خاطرنشان‌کرد: شماره تلفن ۰۹۶۵۵۰ به صورت شبانه‌روزی برای طرح شکایات مشتریان در نظر گرفته شده و با خاطیان برخورد خواهد شد.
همچنین “سیدمحمد موسوی” مدیرعامل سایپا یدک اظهارداشت: با توجه به واکسیناسیون انجام شده انتظار می رود امسال حجم سفرهای نوروزی ۳۰ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته باشد.
وی گفت: به همین ترتیب سایپا یدک و امدادخودرو تعداد اکیپ‌های شان را نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داده و ۵۰۰‌ واحد امدادی در جاده ها به صورت شبانه‌روزی فعالیت خواهند کرد.
موسوی خاطرنشان کرد:در مراکز استان‌ها، امدادگران سایپا در حداکثر بازه زمانی ۲۰ دقیقه‌ای خود را به مشتریان و متقاضیان خدمات خواهند رساند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا