اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتاهم اخباربازارتشکلهاشرکتهاصنعت و معدنصنعت ومعدن

عضو هیئت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران: صنایع بزرگ با واحد‌های کوچک مرتبط می‌شوند

سید حسن غنفری عضو هیئت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: یکی از اولویت‌ها و سیاست‌های توسعه‌ای این سازمان، اختصاص کمک به واحد‌های صنعتی و بهره گیری از خدمات حمایتی سازمان در راستای رفع موانع و مشکلات واحد‌های تولیدی و افزایش تولید و صادرات است.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد (تولید آنلاین)،سید حسن غضنفری در بازدید از واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی بزرگ شیراز، بهبود بازار، ارتباط بین صنایع کوچک با صنایع بزرگ و ارتقای کیفیت محصولات تولیدی و حفظ و ایجاد اشتغال پایدار را از اهداف مهم این سازمان برشمرد.

معاون برنامه‌ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از هدف گذاری این سازمان مبنی بر افزایش دو برابری ارائه خدمات حمایتی از صنایع کوچک در ماموریت‌ها و برنامه‌های این سازمان تا ۴ سال آینده خبر داد.

غضنفری افزود: یکی از اولویت‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران که در سال‌های گذشته مغفول مانده بود، ساماندهی اصناف تولیدی در قالب شهرک‌های صنفی در برنامه قرار گرفته است. 

عضو هیئت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی گفت: یکی دیگر از رویکرد‌های این سازمان در سطح شهرک‌های صنعتی، ایجاد مجتمع‌های کارگاهی با هدف کاهش هزینه‌های سرمایه گذاری و فراهم کردن شرایط استقرار واحد‌های کوچک با سرمایه گذاری کمتر است./صداوسیما

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا