اقتصاد

فروش ۳۸۰ میلیارد ریال کالا در دومین حراج حضوری سازمان اموال تملیکی

به گزارش روز چهارشنبه از سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، «سید عبدالمجید اجتهادی» در این باره اظهار داشت: در راستای از سرگیری برگزاری حراج حضوری که روز گذشته دومین مرحله آن در سال‌جاری برگزار شد، با اطلاع‌رسانی‌های گسترده‌ شاهد استقبال قابل توجهی از این حراج بودیم که امیدواریم با تداوم برگزاری حراج‌ها بخش قابل توجهی از کالاهای تحت تملک تعیین تکلیف شود.

دومین حراج حضوری این سازمان در سال‌جاری طبق جدول زمان‌بندی، روز گذشته (۲۳ آذر ماه) با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و هیات عالی نظارت در سالن اجتماعات مجموعه فرهنگی- ورزشی «تلاش» تهران برگزار شد.

اجتهادی با اشاره به عرضه یک‌هزار و ۱۲۷ پارتی کالا در دومین حراج اموال منقول تملیکی، افزود: از تعداد ۴۰۰ پارتی عنوان شده در حراج حضوری، معادل ۱۷۴ پارتی به ارزش ۳۸۰ میلیارد ریال به فروش رسید که نسبت به حراج ماه گذشته ۱۹۲ درصد رشد داشته و همچنین قیمت کالاهای به فروش رفته در حراج ۶۲ درصد بالاتر از قیمت پایه کارشناسی بوده است.

این مقام مسوول بیان‌داشت: با توجه به استقبال بی نظیر هم‌وطنان درصدد هستیم یک‌هزار و ۱۰۰ تخته فرش و گلیم دستبافت ایرانی را در حراجی فوق العاده در نیمه نخست دی ماه امسال عرضه کنیم.

وی ادامه داد: همه حراج‌های برگزار شده تاکنون به صورت حضوری بوده و در تلاش هستیم به منظور مشارکت بیشتر مردم به‌زودی از سامانه حراج الکترونیکی سازمان اموال تملیکی رونمایی‌ کنیم. با راه‌اندازی این سامانه امکان خرده فروشی و عمده فروشی اموال منقول فراهم خواهد شد که باعث می‌شود با حذف واسطه‌ها، کالا به دست مصرف کننده نهایی برسد.

رئیس سازمان اموال تملیکی با بیان اینکه مرحله سوم حراج حضوری در ۲۵ دی‌ماه سالجاری برگزار خواهد شد، تصریح کرد: طبق جدول زمان‌بندی تا پایان امسال دست‌کم سه حراج حضوری دیگر برگزار خواهد شد و علاوه‌ بر آن در تلاش هستیم تعداد مزایده‌های الکترونیکی و حراج‌های حضوری را نیز افزایش دهیم.

متقاضیان شرکت در این مزایده‌ها می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت سازمان اموال تملیکی به آدرس www.tamliki.ir مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا