اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتاهم اخبارتشکلهاصنعت و معدنصنعت ومعدنلوازم خانگی

قائم مقام هلدینگ همتا صنعت ویرا و مدیرعامل همتا سرویس: طراحی و تولید محصولات لوازم خانگی با استفاده از تکنولوژی نوین و اینترنت اشیا

عباس ابهری از طراحی و تولید محصولات لوازم خانگی ایرانی با استفاده از تکنولوژی‌های نوین و اینترنت اشیا در کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولید آنلاین)، عباس ابهری با اعلام این موضوع افزود: شرکت بلانتون افتخار دارد که در کمتر از ۳ سال از شروع فعالیت خود، با داشتن سبد محصولات متنوع، با بیش از ۱۵۰ محصول مختلف لوازم خانگی در گروه های کالایی برودتی(یخچال و فریزر)، شوینده (لباسشویی و ظرفشویی) ، سرمایشی (کولرگازی)، انواع لوازم خانگی کوچک و آشپزخانه و تلویزیون در این صنعت گام های قابل توجهی بردارد و سهم بازار قابل توجهی را برای خود ایجاد نماید و در همین مسیر نیاز های مشتریان و مصرف کنندگان کشور را در دهک های هدف خود مرتفع کند.

وی با اشاره به سیاست‌های کلی هیات مدیره هلدینگ همتاصنعت، گفت: همتاصنعت با در اختیار داشتن مجموعه تولیدی مبتکران‌صنعت که فاز نخست آن تجهیز و آماده تولید شده است، بزودی بخش جدیدی از محصولات سبد لوازم خانگی خود را وارد بازار مصرف خواهد کرد.

ابهری افزود: فاز دوم این کارخانه نیز در دست احداث است که تمامی تجهیزات مورد نیاز برای تولید لوازم خانگی محصولات خود را فراهم خواهیم کرد و ظرف یک سال آینده خط تولید آن افتتاح خواهد شد. در این کارخانه که با بهره مندی از بروز ترین تجهیزات و امکانات تولیدی تشکیل شده است، امکان تولید و مونتاژ نهایی تمام اقلام موجود در سبد محصولات خود را در بر خواهد داشت.

قائم مقام هلدینگ همتا صنعت ویرا، اظهار کرد: در مجموعه بلانتون با توجه به طراحی و متدهای روز لوازم خانگی در دنیا به استفاده از تکنولوژی های نوین و اینترنت اشیا روی آورده‌ایم و در آینده نزدیک نمونه محصولات نوین را تولید و روانه بازار خواهیم کرد.

ابهری به مصرف‌کنندگان و مشتریان خود این نوید را داد که با انتخاب و خرید از برند بلانتون به راحتی و با پوشش خدمات همتاسرویس، بهترین و مطمئن‌ترین محصولات لوازم خانگی با برند ایرانی را خرید و از خدمات پس از فروش بلانتون استفاده کنند.

وی همچنین افزود: مکانیزم های فروش متعددی را در دست اجرا داریم، مانند فروش اقساطی که در مجموعه همتالونز که به صورت لیزینگ و طبق توافقات با بانک‌های عامل انجام می شود و مشتریان با مراجعه به سایت همتالومز از این مزیت بهره‌مند خواهند شد. به گفته ابهری، شبکه پخش مویرگی و عمده بلانتون در کانال‌های فروش فعال است و در کنار آن بخش لجستیک و حمل و نقل نیز ایجاد شده است.

مجموعه همتاترابر در این زمینه فعالیت می‌کند و خدمات مناسبی را به مردم و شرکت‌ها ارایه می‌دهد. وی تصریح کرد: به این ترتیب و با ایجاد یک شبکه کامل از زنجیره ارزش بهم پیوسته از تامین، تولید، تجهیز، فروش محصولات پاسخگوی نیازهای هموطنان عزیزمان هستیم./ایلنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا